شاخص بورس در اولین روز کاری هفته

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش یک واحدی در کانال ۷۱ هزار واحد درجا زد و ارزش معاملات کمتر از صد میلیارد تومان بود؛ در جریان معاملات امروز گروه دارویی مورد توجه سهامداران قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس تهران به مدد تأثیر مثبت گروه‌های دارویی با کاهش مواجه نشد و در کانال ۷۱۴۴۵واحد ماند.

گروه دارویی از آغاز معاملات امروز مورد اقبال سهامداران قرار گرفتند و در اکثر نمادها افزایش ۴ یا ۵ درصدی قیمت و صف خرید پدیدار شد. همچنین امروز بیش از ۳۳۶ میلیون برگ سهم به ارزشی کمتر از صد میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به روزهای اوج بازار کمتر از یک هشتم است.

در جریان معاملات امروز بزرگترین هلدینگ پتروشیمی با افت قیمت بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشت و به دنبال آن سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی مانع از افزایش شاخص شدند.

در فرابورس شاخص کل ۲ واحد با تأثیر منفی پتروشیمی مارون کاهش یافت و ارزش معاملات این بازار با دادوستد بیش از ۸۳ میلیون برگ سهم به ۶۹ میلیارد تومان نزدیک شد.

اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن که از ابتدای سال تاکنون افزایش حدود ۴۰ درصدی قیمت را تجربه می‌کند، امروز در اکثر سررسیدها افت قیمت داشت و به محدوده ۹۷ هزار تومان رسید.

– .
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.