شاخص های تعریف دوره ارشد و دکتری روانشناسی تدوین می گردد

کد خبر: ۴۰۸۹۶۹
تاریخ ارسال خبر: ۲۵م تیر

شاخص های تعریف دوره ارشد و دکتری روانشناسی تدوین می گردد

شاخص های تعریف دوره ارشد و دکتری روانشناسی تدوین می شود

رئیس کارگروه روانشناسی ویژه روانشناسی شورای تحول برنامه ریزی وزارت علوم گفت: ظرف سه تا چهار ماه آینده شاخص های تدوین دوره کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی تدوین شده و برای تعریف دوره به دانشگاه ها ابلاغ می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، دکترعلی فتحی آشتیانی دربارهٔ آخرین اقدامات صورت گرفته در کار گروه روانشناسی شورای تحول برنامه ریزی وزارت علوم گفت: این کارگروه درحال حاضر مشغول تدوین شاخص و معیار برای تعریف دوره های روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی ادامه داد: بعد از نهایی شدن شاخص‌ها دوره ها براساس شاخص هایی که تدوین شده تعریف خواهد شد.

رئیس کارگروه روانشناسی تصریح کرد: در دوره کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی قصد نداریم تغییرات اساسی ایجاد کنیم بلکه شاخص ‌های مورد نیاز را تدوین کرده و به دانشگاه هایی که قرار است دوره ها را تعریف کنند ارایه می دهیم تا دانشگاه‌ها برنامه ها را براساس این شاخص ها تعریف کنند و معیارهایی غنی سازی، بومی سازی، اسلامی سازی و به روز رسانی را در برنامه ای که تعریف می کنند، لحاظ کنند.

وی ادامه داد: شاخص هایی که برای تدوین برنامه لازم است اکنون درحال تدوین بوده و پیش بینی ما این است که ظرف سه تا چهارماه آینده شاخص ها نهایی و برای تعریف دوره برنامه تازه به دانشگاه هایی که قرار است دوره را تعریف کنند، ابلاغ شود.

عناوین دروس دوره کارشناسی روانشناسی توسط این کارگروه بازنگری شده و از مهر ماه سال آینده دانشجویان روانشناسی این سرفصلها را در دانشگاهها می گذرانند و در حال حاضر نیز این کارگروه مشغول تدوین شاخص برای دوره ارشد و دکتری روانشناسی است.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.