شاخص های رهبر انقلاب در دیدار خصوصی با هیأت دولت چه بود؟

۲۸اردیبهشت،

هفت سال پیش در دیدار خصوصی هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب، معظم له ۴۰ شاخص برای جهت گیری و افق حرکت دولت تبیین نمودند.

مشرق: در ماه های پایانی دولت دهم جا دارد که نقاط قوت و ضعف حرکت دولت تبیین شود. رهبر معظم انقلاب نیز چندین بار ضمن تأکید بر شناسایی نقاط قوت و ضعف، حرکت در مسیر حفظ داشته ها و طرد معایب را خواستار شده بودند. به همین منظور و به همت جمعی از پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی، کتاب و پایگاه اینترنتی ۴۰ شاخص فردا ساعت ۱۱ با حضور عباس سلیمی نمین و پرویز امینی در سالن کنفرانس خبرگزاری فارس رونمایی می گردد.

۴۰ شاخص از کجا آمده است؟

۷ سال پیش و در اولین سال آغاز دولت نهم، هیأت دولت به دیدار رهبر معظم انقلاب رسیدند. در این دیدار که تا کنون فیلم و صوتی از آن منتشر نشده است آیت الله خامنه ای ۲۰ شاخص اصولگرایی و ۲۰ شاخص وظیفه ای دولت اصولگرا را تبیین نمودند و حرکت در این مسیر را مبارک دانستند. پایگاه جریان شناسی دیدبان و پایگاه تحلیلی خبری صبح توس با بهره گیری از نظرات کارشناسان، اقدام به ارزیابی عملکرد دولت و احصاء نقاط قوت و ضعف با توجه به این ۴۰ شاخص نموده اند. گفتنی است خروجی ارزیابی های صورت گرفته در کتاب و پایگاه اینترنتی چهل شاخص به آدرس www.40shakhes.ir و www.40shakhes.com متنشر شده است. این پایگاه پس از رونمایی آماده استفاده علاقه مندان می باشد.

فیلم شاخص های رهبر انقلاب منتشر خواهد شد

گرچه تا کنون هیچ فیلم و صوتی از این جلسه منتشر نشده است اما علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ۴۰ شاخص بیان رهبر انقلاب نسبت به شاخص های مربوطه را ملاحظه و دانلود کنند.

حضور برای علاقه مندان آزاد است

این برنامه فردا ساعت ۱۱ با حضور عباس سلیمی نمین رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و پرویز امینی پژوهشگر و کارشناس سیاسی در سالن کنفرانس خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب، چهارراه کالج، کوچه سعیدی برگزار خواهد شد.

مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.