شاخص کل بورس در مرز ۲۹ هزار واحد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بازده نقدی و قیمت در پایان معاملات امروز دوشنبه تالار شیشه ای با افزایش ۳۲۳ واحدی به رقم ۲۸ هزار و ۹۸۱ واحد رسید.

شاخص بازار اول اما با افزایش ۲۳۳ واحدی به عدد ۲۳ هزار و ۷۲۴ واحد دست یافت. شاخص بازار دوم نیز با افزایش ۶۹۸ واحدی  رقم ۴۱ هزار و ۹۴۸ واحد را تجربه کرد. ازطرفی ارزش کل معاملات سهام در روز جاری  به بیش از ۸۳ میلیارد تومان بالغ شد.

گفتنی است، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۷۳ واحد افزایش و مخابرات ایران با ۶۶ واحد کاهش تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند.

معامله گران بورس تهران امروز نیز شاهد معاملات پرحجم در اغلب نماد های معاملاتی بویژه در گروه فلزات اساسی و معدنی با رنج شدن قیمت سهام به سمت بالاترین دامنه نوسان مثبت قیمتی بود.

با این حال در ساعات پایانی امروز با پاسخگویی فروشندگان به خریداران سهام کلیه معاملات در روندی متعادل به کار خود پایان دادند.

معاملات امروز نزدیک شدن دوباره شاخص کل بورس به مرز ۲۹ هزار واحد را در پی داشت. شاخص بورس طی مهر ماه امسال طی ۳ مرحله محدوده ۲۹ هزار واحدی را تجربه کرده است.

با این حال  در تالار شیشه ای حافظ اگر چه صعود شاخص مورد توجه اغلب معامله گران قرار گرفته اما نمی توان آن را ملاکی برای بازدهی سرمایه گذاری عنوان کرد. در مجموع بورس تهران در حالی به کار خود پایان داد  که شاهد معاملات  پرحجم سهام اما در روندی متعادل بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.