شادمان: نتیجه شادی راضی‌کننده نبود

عباس شادمان در گفت و گو با فارس، درباره عنوان بیست و دومی محسن شادی در المپیک لندن گفت:‌ از یک سال و نیم پیش همه تایم‌های محسن را آنالیز کرده بودیم. وی نسبت به المپیک پکن چهار پله صعود داشت، این نتیجه خوب بود اما راضی‌کننده نبود.

وی ادامه داد: از همین حالا برای المپیک بعدی و مسابقات آسیایی کره برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پس از بازگشت شادی و استراحت یک هفته‌ای با مربیان دوباره وارد مذاکره شویم تا ورزشکاران فعالیتشان را آغاز کنند. در نظر داریم با متخصصین تغذیه نیز مشورت کنیم تا در المپیک بعدی ورزشکاران در فینال A حضور داشته باشند و نیم‌نگاهی هم به مدال داشته باشند.

سرپرست کمیته روئینگ با بیان اینکه وزش باد در نتیجه تایم‌های ورزشکاران مؤثر است تصریح کرد: نایب قهرمان المپیک پکن به فینال D راه پیدا کرد و قهرمان پکن سوم شد. این دوره از ورزشکاران آماده‌تر بودند و محسن شادی نتوانست زمان ۶دقیقه و ۵۷ ثانیه را که برای کسب سهمیه المپیک بدست ‌آورده بود تکرار کند. در المپیک لندن با این زمان شادی را در بین ۱۵ تا ۱۸ نفر برتر می‌دیدیم اما این اتفاق رخ نداد.

شادمان اضافه کرد: ورزشکاری که ۹۵ کیلو وزن دارد در دو کیلومتر ۲۰۰پارو می‌زند اما شادی باید ۲۴۷ پارو بزند که این توانش را می‌گیرد. امروز پیش‌بینی می‌کردم شادی بیستم شود.

وی درباره مذاکره با مربیان مردان و بانوان اظهار داشت: با یک مربی زن چینی و آلمانی صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم. همچنین با اولین مربی حرفه‌ای‌مان صحبت‌های مقدماتی انجام شده که از ما فرصت خواستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.