شادی و نشاط رویکرد رادیو فصلی

۳۰م دیماه ،

جام جم آنلاین: مدیر رادیو فصلی گفت: رادیو فصلی تا پاپان فصل زمستان با رویکرد یک رادیوی شاد و پر نشاط، گرمابخش روزهای سرد زمستانی شنوندگان خواهد بود و پس از آن رادیو بهاری به استقبال نوروز و فصل زیبای بهار می رود.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی، رضا رضایی در تشریح برنامه های رادیو فصلی در فصل بهار گفت: با فرارسیدن فصل بهار این شبکه رادیویی به بخش کوتاه جذاب، متنوع و با رویکرد موضوعات روز از جمله  فصل نوروز می پردازد. در این فصل، یکی از مهم ترین وقایع سیاسی کشور یعنی انتخابات ریاست جمهوری است که رادیو فصلی با در نظر داشتن شادی و نشاط به این واقعه مهم نیز می پردازد.

وی به یکی دیگر از برنامه های پر مخاطب رادیو فصلی اشاره کرد و افزود: فعالسازی شهروند خبرنگار در این شبکه یکی از مهم ترین اهداف این رادیو است که مخاطبان علاقه مند به گزارشگری و گویندگی می توانند با صداو لحن خود خاطرات و داستان های کوتاه و جذاب شنیدنی را از طریق تلفن گویای ۲۷۸۶۱۰۵۵به گوش هموطنان خود برسانند.
 
مدیر رادیو فصلی با اشاره به تعامل روز افزون مخاطبان با این شبکه رادیویی، اظهارداشت: مخاطبان رادیو فصلی از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ روزانه با ارسال بیش از ۱۵ هزار پیام کوتاه همراه همیشگی این رادیوی نوپدید بودند.

وی تاکید کرد: ما باید از ظرفیت های این رسانه شنیداری حداکثر بهره لازم را ببریم و با این هدف با ایجاد انگیزه در مخاطبان برنامه هایی مناسب هر سلیقه تهیه و تولید  کنیم تا شنوندگان رادیو فصلی در کنار برنامه سازان ضمن بیان پیشنهاد و انتقاد همراه ماباشند.

رضایی تصریح کرد: در این هیاهوی شلوغی و شهر نشینی طرح نشاط اجتماعی را در تمامی ساختاربرنامه ای به کار می بندیم تا مردم روحیه ای شاد و بانشاطی داشته باشند.

وی به اهداف این رادیو اشاره کرد و افزود: این شبکه در تلاش است که بالاترین حد مشارکت مردمی را پدید آورد.

مدیر رادیو فصلی اظهارداشت: رادیو فصلی با تعامل و همکاری مخاطبان  ایده های نو و تازه آنها رادر تولید برنامه ها خود به کار می گیرد علاقه مندان می توانند ایده، دیدگاه، نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خود را از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تلفن گویای ۲۷۸۶۱۰۵۵ با این رادیو در میان بگذارند.

رادیو فصلی روزانه ۱۰ ساعت پخش دارد و از ساعت شش تا ۱۶ در فرکانس FM  ردیف ۱۰۵٫۵ در  تهران قابل دریافت است.

همچنین پخش دیجیتالی در گیرنده‌های رادیویی و پخش تصویری در آدرس اینترنتی irib.ir . 1055 و باشگاه فعال و پویای مخاطبان از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این رادیوی نسل تازه است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.