شارژرهای اورژانسی +عکس

۳۰ آبان ،

تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مواقعی که به تلفن همراهتان نیاز شدید دارید ناگهان شارژ آن نیز به پایان برسد؟ در این وقت است که نیاز به یک شارژ همراه احساس می گردد.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، مشکل تمام شدن شارژ در شرایط حساس و دقیقا درهمان موقعی که به شارژ نیاز هست برای بسیاری از اشخاص تا به حال رخ داده است این مسئله سبب شد تا بعضی از مهندسین به فکر چاره باشند.طراحان به تازگی مدل تازهی از شارژرهای همراه را رونمایی کرده اند که البته بیشتر به نام “شارژرهای اورژانسی” شناخته می شوند و می توانند در شرایط حساس به کمک شما آید.

تا به حال شارژهای همراه بسیاری وارد بازار شده است اما این مورد با آن ها متفاوت است چرا که حجم کمتری از فضا را اشغال می کند و همچنین کاملا قابل حمل است.

برای شارژ کردن این دستگاه تنها کافی است تا آن را به یک پورت یو اس بی متصل کنید و سپس این دستگاه شارژ خواهد شد و در وقت های نیاز می توانید به سرعت از آن استفاده کنید.

طراحان این سیستم می گویند این دستگاه می تواند در آینده برای تمامی تلفن های همراه وارد بازار شود چرا که نمونه اولیه آن برای گوشی های آیفون آمده است و همچنین این دستگاه به خاطر کوچک بودنشان مورد پسند اشخاص بسیاری قرار می گیرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.