شارژ کپسول پیک نیکی یک نفر را سوزاند

بی احتیاطی و پر کردن نا ایمن سیلندر پیک نیکی در یک منزل مسکونی باعث انفجار و مصدومیت شدید یک نفر شد.

 به گزارش خبرنگارممتازنیوز، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت ۱۵:۰۵ روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴ را به محل حادثه در خیابان فدائیان اسلام اعزام کرد.
نصر اله نفر رئیس ایستگاه ۴ آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل ، از داخل یک منزل مسکونی دود و شعله فراوانی خارج می شد و در حال سرایت به ساختمان های اطراف بود که آتش نشانان بی درنگ عملیات خود را برای مهار آتش آغاز کردند.
وی افزود: نیروهای عملیاتی بعد از ایمن سازی محل ، با استفاده از چند رشته لوله آبرسانی از چند جهت به مهار شعله های آتش که زیر زمین و طبقه همکف را در بر گرفته بود پرداختند و پس از مهار آتش، سیلندر های گاز را به مکان امن انتقال دادند.
این رئیس ایستگاه آتش نشانی در مورد چگونگی بروز این حادثه گفت: در تحقیقات اولیه معلوم شد که ظاهرا مالک ساختمان در زیر زمین منزل مشغول پر کردن کپسول پیک نیکی از سیلند گاز بود که بر اثر نشت گاز و رسیدن آن به شعله آتش ناگهان انفجار مهیبی رخ داد.
وی با اشاره به تخریب سقف زیرزمین براثر انفجار،اضافه کرد: بدنبال این حادثه، ساختمان کاملا غرق در آتش شدو لحظاتی بعد آتش سوزی به طبقات زیرزمین و هم کف گسترش پیدا کرد. نصراله نفر تصریح کرد: درجریان این حادثه مالک ساختمان هم به شدت دچار مصدومیت و سوختگی شد که با کمک ساکنان و همسایگان به بیمارستان انتقال یافت.
رئیس ایستگاه آتش نشانی علت بروز حادثه را انجام غیر مجاز شارژ کپسول در منزل و بی احتیاطی شخص ذکر کرد و گفت: تحقیقات بیشتر دراین خصوص هم چنان از سوی کارشناسان آتش نشانی ادامه دارد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.