شام صهیونیستی مخملباف درتلآویو + تصاویر

فروردین ۱۴۰۳

محسن مخملباف که این روزها برای اکران فیلمش در مورد فرقه بهائیت در سرزمینهای اشغالی به سر می برد در ادامه حضورش در خانه بعضی اشخاص یهودی وابسته به رژیم تل آویو حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از سراج ۲۴ ، محسن مخملباف که این روزها برای اکران فیلمش در مورد فرقه بهائیت در سرزمینهای اشغالی به سر می برد  در ادامه حضورش در خانه بعضی اشخاص یهودی وابسته به رژیم تل آویو حضور پیدا کرد و باز هم  خواستار گفت وگو بین ایران و اسرائیل شد! ظاهرا مخملباف هم که این روزها گرایش خاصی به سمت بهائیت پیدا کرده  معتقد به دوستی بین مردم ایران و اسرائیل است!!!

وی که در فیلم تازهش به بهانه صلح و دوستی به مدح فرقه ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چراکه حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند.

مخملباف در این جشنواره با بیان اینکه سخنان مقامات صهیونیست برای حمله به مراکز اتمی ایران فایده‌ای ندارد، خواستار حمایت اسرائیل و غرب از کسانی شد که به نقل از او «نیروهای دمکرات» می باشند و افزود: آمریکا و اروپا نمی‌خواهد ایران دمکراتیک باشد بلکه تمام تلاش آنها مراقبت مسئله اتمی است.

وی با بیان اینکه ممکن است در آینده چنین فیلمی را دربارهٔ زرتشتیان یا ادیان هندی بسازد، گفت: من متدین نیستم اما نمی‌توان امور دینی و قدرت آن در امور را رد کرد؛ من پیروان بهائیت را در این فیلم انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.

شام صهیونیستی به افتخار مخملباف در تل آویو! +عکس شام صهیونیستی به افتخار مخملباف در تل آویو! +عکس شام صهیونیستی به افتخار مخملباف در تل آویو! +عکس


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.