شانس اسپانیا بیشتر است

جام جم آنلاین: مزدک میـرزایی تصویربرداری عالی و منحصر به فرد را از جمله ویژگی‌های بارز جام چهاردهم دانست و گفت: همواره در دوره‌های مختلف جام ملت‌های اروپا شاهد روند صعودی کیفیت تصویربرداری‌ها بودیم، اما از این نظر، یورو ۲۰۱۲ چیزی دیگری بود.

میرزایی که از جمله گزارشگران پرکار صدا و سیما در طول جام چهاردهم بود، در ارزیابی کلی از این رویداد بزرگ به جام‌جم گفت: این رقابت‌ها در شرایطی امشب به آخر خط می‌رسد که گرچه دو بازی با نتیجه صفر ـ صفر به پایان رسید، اما به نظر من در مجموع شاهد بازی‌های خوبی به لحاظ فنی بودیم و در این بین حضور پرشور تماشاگران هم جذابیت این بازی‌ها را دوچندان کرد. از طرفی نباید از کنار روند رو به رشد تصویربرداری بازی‌ها به سادگی گذشت و نماهای زیبایی که بویژه از تماشاگران پخش می‌شد، بینندگان تلویزیون را به واقع میخکوب می‌کرد.

وی تنها شگفتی و در واقع نکته عجیب این رقابت‌ها را صعود یونان به مرحله یک چهارم نهایی دانست و افزود: به نظر من یونان به هیچ عنوان شایسته صعود به مرحله حذفی نبود و تنها قوانین عجیب و غریب به یاری این تیم آمد تا روسیه تیمی که بازی‌ها را با پیروزی قاطع ۴ ـ یک مقابل جمهوری چک آغاز کرد در نهایت و با وجود هم امتیاز بودن با یونان به شکل عجیبی از دور رقابت‌ها کنار برود.

میرزایی درباره دیدار فینال هم گفت: صعود اسپانیا به بازی نهایی با توجه به قدرت این تیم قابل پیش‌بینی بود، اما ایتالیا فراتر از انتظار ظاهر شد و به لطف کار گروهی منظم و حساب شده بازیکنان و درخشش پیرلو و هدایت بسیار عالی و تنوع تاکتیکی چزاره پراندلی و تعویض‌های به موقع این مربی، توانست فینالیست شود.

چه تیمی قهرمان می‌شود، میرزایی در پاسخ به این سوال گفت: به نظر من شکست دادن اسپانیا کار خیلی سختی است، گرچه این تیم بازی‌های زیبای همیشگی خود را نشان نداده است، اما مالکیت توپ آنها و پاسکاری مستمر و دقیق در نهایت هر حریفی را به اشتباه وا می‌دارد. بنابراین فکر می‌کنم در بازی امشب شرایط به سود اسپانیاست مگر این‌که اتفاق خاصی رخ دهد، مثل بازی قبــلی دو تیم که دی ناتاله دروازه اسپانیا را برای اولین و آخرین بار تا اینجای کار گشود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.