شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را ندارم

ملی پوش المپیکی دو صد متر متولد ۲ مرداد ۶۶ اهل اصفهان است این ملی پوش دو میدانی توانسته در لیگ ستارگان قطر یکی از سهمیه های المپیک دو و میدانی را کسب کند.

 رضا قاسمی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیتش برای شرکت در المپیک مطالبی بیان کرد که در ادامه خواهید خواند.
 چند وقت است در رشته ورزشی دو میدانی فعالیت می کنید؟ من قبل از حضورم در دو میدان کونکفوکار بودم اما از سن ۱۸ سالگی رشته رزمی را کنار گذاشته و به رشته ورزشی دو میدانی روی آوردم.
 وی درباره وضعیت تمریناتش تا قبل از اعزام به المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: تمریناتم را به صورت اختصاصی زیر نظر حامد احمدپور در اصفهان انجام می دهم و از اول تا دهم مرداد هم یک اردوی مشترک با دو میدانی کارهای المپیک تا قبل از اعزام به المپیک لندن خواهیم داشت. قاسمی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر با تمرینات فشرده ای که انجام می دهم به ۷۰ درصد از آمادگی برای شرکت در المپیک دست یافتم و تمام سعی ام را می کنم تا قبل از اعزام به المپیک به صد درصد آمادگی دست یابم.
 ملی پوش المپیکی دو میدانی درباره دریافت حقوق و پاداش از فدراسیون دو میدانی تصریح کرد: مسئولان دو میدانی حقوق و پاداش کسب سهمیه ما ملی پوشان را هنوز ندادند اما داوری رئیس فدراسیون قول داده قبل از اعزام به المپیک پاداش ها و مطالبات ما را بپردازد.
ملی پوش دو میدانی درباره حریفانش المپیک لندن گفت: حامد احمدپور سرمربی ام فیلم مسابقاتی که حریفانم در آن شرکت داشتند به من نشان دادند و شناخت کاملی از آنها دارم و حتی می دانم حریفانم به رکوردهای در این رشته ثبت کردند. وی درباره حریفان اصلی اش در رشته دو ۱۰۰ متری بیان داشت، ملی پوش جامائیکایی حریف قدرتمندم در المپیک به شمار می آید دو میدانی کارهای فرانسه، آمریکا و انگلستان هم دیگر رقبایم در المپیک هستند که امیدوارم بتوانم در رقابت بین آنها نتیجه ای درخور شأن دو میدانی کشورمان بدست آورم.
 وی درباره کسب مدال در المپیک اظهار داشت: ورزشکارهای صاحب نام در رشته دو میدانی در المپیک حضور دارند و من قولی در کسب مدال نمی دهم اما تمام سعی ام را می کنم که از مرحله مقدماتی بالا بیایم و تا مرحله نیمه نهایی هم پیش بروم.
 وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در المپیک بتوانم خوب بدوم و رکوردی مناسب در این مسابقات برجای بگذارم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.