شانس صعود ملی پوشان والیبال از دست رفت/ پسران ولاسکو فقط برای شادی مردم شان می جنگند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – روسیه و ایتالیا به امتیاز ۱۹ رسیدند تا شانس صعود دلاوران والیبال ایران از گروه مقدماتی اش در لیگ جهانی از بین برود.

مهدیه جباری: با نتایج بدست آمده در بازی های شنبه شب لیگ جهانی تیم ملی والیبال ایران دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد
به گزارش ممتاز ؛ در دو دیدار مهم برای والیبال ایران در صربستان و در آلمان ، تیم های ایتالیا و روسیه توانستند به امتیاز ۱۹ برسند تا بتوان گفت مجوز صودشان به مرحله بعدی بازی ها را تا حد بسیاری کسب کرده اند.
در فرانکفورت ، تیم ملی والیبال این کشور که هنوز شانس صعود دارد ، درحالی که دو ست از روسیه پیش بود ، دو ست به این تیم داد و تنها سبب شد تیم ملی ایران از این بازی ها ناامید شود.
آلمان ها در ست اول و دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از سد روسها گذشتند. در دو ست بعدی ، روس ها ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان را شکست دادند و این دو ست یک امتیاز برای آنها به همراه داشت. آلمان ها البته ست پنجم را هم ۱۸ بر ۱۶ بردند تا دو امتیاز دیگر به حساب شان ذخیره شود. آلمان ها حالا در این گروه ۱۴ امتیازی می باشند و با این آرامش خاطر فردا شب به تهران می آیند تا برای بازی با تیم خسته ایران که دو روز بعد از این تیم تازه راهی تهران می گردد ، آماده باشند. تیم ملی روسیه هم با یک امتیاز این بازی به امتیاز ۱۹ رسید .
در دیگر مسابقه این گروه هم صربها در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ایتالیایی ها شدند. آنها که ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ برده بودند ، ست دوم را ۲۵ بر ۲۲ واگذار کردند. برنده ست سوم دوباره صرب ها بودند آن هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ . در ست چهارم دوباره ایتالیایی ها پیروز شدند. آنها باز ۲۵ بر ۲۲ بردند و در نهایت در ست پنجم باز این ایتالیایی های حرفه ای بودند که برنده شدند. نتیجه بازی در این ست ۱۹ بر ۱۷ به سود ایتالیایی ها شد . حالا ایتالیایی ها هم با این ۲ امتیاز به امتیاز ۱۹ رسیده اند و برای قطعی کردن صعودشان از این گروه نیاز دارند که دو ست را از بازی دوم شان با صربستان که فردا برگزار می گردد ، بگیرند.
تیم ملی والیبال سرافراز ایران هم که در اوج غربت و کم لطفی مسئولان دولتی باید سفری طویل را برای رسیدن به تهران سپری کند به رغم درخشش فوق العاده اش در این بازی ها دیگر شانسی برای صعود ندارد. تیم ملی ما که تا حالا توانسته ۹ امتیاز بگیرد ، اگر هر ۳ بازی خود را هم با امتیاز کامل پشت سر بگذارد تنها به امتیاز ۱۸ می رسد. البته ولاسکو پیش از این گفته بود ایران باید از این بازی ها تنها به فکر کسب تجربه و حفظ خود در میان تیم های حاضر در لیگ جهانی کند. دلیر مردان والیبال ایران همین که توانستند دل ۷۵ میلیون هموطن شان را شاد کنند دست به کاری بزرگ زده اند.

جدول والیبال

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.