شانه دولت و کریستال بر پرده سینماها / کارگردانی که با دو فیلم به سالن های سینمایی می‌آید

۲۳ آبان ،

فیلم سینمایی “شانه دوست” و “کریستال” به نام پیشی “آن سوی پرچین” به کارگردانی محسن محسنی نسب بعد از ماه محرم اکران می شوند.

محسن محسنی نسب، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛گفت: طی صحبت های صورت گرفته با بنیاد سینمایی فارابی فیلم سینمایی “شانه دوست” بعد از عاشورا اکران می شود.
محسنی نسب همچنین به اکران فیلم سینمایی “کریستال” با نام پیشی “آن سوی پرچین” اشاره کرد و گفت: فیلم سینمایی “کریستال” نیز توسط مولود رسانه پخش می شود که پخش کنندگی آن به عهده حبیب اسماعیلی است که قرار شده این فیلم نیز بعد از ماه محرم اکران شود.
فیلم سینمایی “شانه دوست” سال قبل در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و بازیگرانی چون رز رضوی، جهانبخش سلطانی، شهرداد وثوقی، محمدرضا رهبری، رضا آشتیانی، فائقه عسگری، به ایفای نقش پرداخته اند و داستان آ‌ن درباره دو زندانی است که یکی به دلیل سرقت و دیگری به خاطر مواد مخدر در بند می باشند آنها با هم از زندان آزاد می شوند و شرایطی خاص برای آنها فراهم می‌شود.
این فیلم سه گانه ای از “کریستال” و “کندر” محسنی نسب است که تاکنون “کریستال” و “شانه دوست” مجوز اکران گرفته اند.
گفتنی است؛ “کریستال” با نام پیشی “آن سوی پرچین” محسنی نسب نیز سال قبل ساخته شد این فیلم داستان زندگی فرزندانی را روایت می‌کند که هر کدام به دلیل گرفتار شده اند هر سه به مرخصی می‌روند تا به مشکلات شخصی خود برسند در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی ،‌مهدی سکومی، شهره قمر، بابک انصاری، محمدرضا حبیبان به ایفای نقش پرداخته اند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.