شاهد رشد و شکوفایی در فعالیت‌های دانشجویی هستیم

۱۵ام بهمن ،

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: عملکرد بد برخی مسئولان در برهه‌هایی از زمان انحطاط تشکل‌های دانشجویی را فراهم کرد که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری امروز شاهد رشد و شکوفایی در فعالیت‌های دانشجویان هستیم.

ایمان عطایی‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی “مقاومت و پایداری” بود، اظهار داشت: استقامت مردم ایران در برابر مشکلاتی که طی این چند دهه بر آنان وارد شد، نشان داد که آنان نسبت به گفتمان انقلاب پایبند بوده و با پایداری در عرصه‌های مختلف پیام خود را به جهانیان صادر می‌کنند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: برخی مسئولان با به راه انداختن اختلافات و تفرقه‌افکنی در مسیری حرکت می‌کنند که به صلاح نظام نیست و این در حالی است که بسیاری از این اشخاص خود از عاملان اصلی وقوع انقلاب اسلامی بودند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه به سبب بروز مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و ابراز داشت: تحریم‌ها صددرصد عامل بروز مشکلات اقتصادی در کشور نیستند، بلکه بی‌برنامگی و سوءمدیریت در برخی حوزه‌ها مشکلات اقتصادی و تورم را دامن زده است.

عطایی‌فر در ادامه به نقش جنبش‌دانشجویی پیش از انقلاب با امروز پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب به دلیل فضای دیکتاتوری و خفقان دانشجویان وظایف خود را تنها به شرکت در مراسم مذهبی محدود می‌کردند، اما امروز نقش جنبش دانشجویی در تعیین سرنوشت مردم  بسیار چشم‌گیر و قابل توجه است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: بعد از مدت زمانی دانشجویان با ایدئولوژی اسلامی که داخل آنها به وجود آمد هم‌قطار با انقلاب شدند و نتایج آن را در وقوع انقلاب و ۸ سال “جنگ تحمیلی” شاهد بودیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهیدچمران اهواز از دوران سازندگی را به عنوان دوران افول جریان دانشجویی یاد کرد و گفت: دانشجویان و دانشگاهیان برای ابراز عقیده در تنگنا قرار داشتند و هیچ نشانی از فعالیت آزادانه جریان دانشجویی در آن سال‌ها نبود.

وی افزود: در دوران اصلاحات نیز با توجه به فضایی که در آن دوره شکل گرفت دانشجویان وام‌دار دولت به حساب می‌آمدند.

عطایی‌فر خاطر نشان کرد: عملکرد بد برخی مسئولان در برهه‌هایی از زمان انحطاط تشکل‌های دانشجویی را فراهم کرد که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری امروز شاهد رشد و شکوفایی در فعالیت‌های دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.