شاهرخ خان زیر تیغ جراحان

۰۸خردادماه،

پزشک شاهرخ‌خان، سوپراستار بالیوود که چند روز پیش هنگام فیلمبرداری تازهترین پروژه سینمایی‌اش از ناحیه گردن و شانه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، در بیمارستانی در بمبئی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پزشک معالج شاهرخ‌خان، عمل جراحی این بازیگر شناخته شده و پرطرفدار سینمای هند با موفقیت انجام شده و او برای رسیدن به شرایط ایده‌آل حداقل به ۲ ماه استراحت مطلق نیازمند است.

بنابر این گزارش، سبب این اتفاق اصرار شاهرخ خان بر انجام بازی در یکی از صحنه‌های اکشن فیلم “قطار سریع‌السیر چنای” توسط خودش و نپذیرفتن حضور بازیگر بدل عنوان شده است.

به نوشته ایندیاتایم، پس از آمیتاب باچان، شاهرخ خان معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین بازیگر بالیوود است که طرفداران بیشماری در هندوستان و کشورهای جهان دارد تاکنون در بیشتر از ۷۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/۳۲/

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یلدا:

    محض اطلاع شاهرخ خان از امیتا باچان معروف تر و محبوب تر و طبق نظر سنج که کردن(تازه اونم از همه ی کشور ها نبوده!)فهمیدن سه و…(خورده اش یادم نمیاد) ملیارد نفر طرفدار داره یعنی نصف جمعیت کرده ی زمین(تاکید میکنم که تازه این مال همه ی کشورها هم نبوده!)و معروف ترین بازیگر جهان شناخته شده!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.