شاهزاده خانم سواد نداشتند!+عکس

“دایانا مادری نداشت که به او تعلیمات لازم را بدهد. او مثل بسیاری از مردمی بود که از تحصیلات پایینی برخوردارند مثل یک ستاره موسیقی پاپ و یا ستاره فیلم های سینمایی.”

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،“میشل” شاهزاده بریتانیایی در مصاحبه با “کنراد بلک” روزنامه نگار روزنامه “شیکاگو سان تایمز” ادعاهای تازه ای را درباره پرنسس دیانا مطرح کرده و در حین معرفی کتاب جدیدش در مورد پرنسس “دایانا” همسر درگذشته شاهزاده ویلیامز، در اقدامی ناگهانی “دایانا” را فردی “بی سواد” و “کسل کننده” خواند.

 این شاهزاده بریتانیایی تا سال ۲۰۱۲ میلادی در فلوریدا به اتهام کلاهبرداری و تقلب در بازداشت به سر می برد.

این شاهزاده بریتانیایی اخیرا تولد ۶۹ سالگی اش را جشن گرفته بود. شاهزاده “میشل” در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد شاهزادگان بریتانیایی “ویلیام” و همسرش “کیت” گفت “ازدواج آنان بسیار زیبا بود. ازدواج دو جوان دوست داشتنی که اکنون بچه دار شده اند.

” او در ادامه افزود “مردم عاشق دیدن خوشحالی جوانان هستند. من فکر می کنم که سالمندان برای اکثر مردم خسته کننده هستند.”

این شاهزاده بریتانیایی در ادامه صحبت هایش در مورد پرنسس “دایانا” گفته است: “دایانا مادری نداشت که به او تعلیمات لازم را بدهد. او مثل بسیاری از مردمی بود که از تحصیلات پایینی برخوردارند مثل یک ستاره موسیقی پاپ و یا ستاره فیلم های سینمایی.” پرنسس دایانا پس از ترک تحصیل با نمره پایین به تدریس پرستاری پرداخت.

میشل پیش تر نیز کتاب هایی را در مورد خاندان سلطنتی بریتانیا نوشته بود. “کالین کمپبل” خاطره نویس خاندان سلطنتی کتاب های او را “مزخرف” خوانده بود.

گفتنی است پس از مرگ مشکوک پرنسس دیانا عروس ملکه سلطنتی، از یک طرف دربار ملکه و از سوی دیگر طرفداران مردمی وی اتهاماتی را مطرح می کنند.

هر ساله با نزدیک شدن سالروز مرگ وی، مرگ وی بازخوانی شده و روایت های تازه ای از آن به رسانه ها درز پیدا می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.