شاهو ناصری ۴ ماه دیگر به آب می‌زند/ ملی‌پوش قایقرانی: تمرین‌ را رها نکرده بودم

۵ م دیماه ،

230-17.jpg

پاروزن محروم ایران که در بازی های آسیایی گوانگجو به مدال طلا رسیده بود و در رقابت های جهانی نتیجه آزمایش دوپینگش مثبت اعلام شد، تا ۴ ماه دیگر دوران محرومیتش به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان رقابت های قهرمانی جهان که نزدیک به دو سال پیش در لهستان برگزار شد شاهو ناصری پاروزن ملی پوش ایران که در بازی های آسیایی گوانگجو به مدال طلا نیز رسیده بود با نتیجه مثبت آزمایش دوپینگش مواجه شد که او را دو سال محروم کرد. ناصری از امیدهای اول کسب سهمیه المپیک در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ایران بود که این رقابت ها را از دست داد.

محسن میلاد، رییس سابق کمیته آب های آرام فدراسیون قایقرانی در آن زمان مشورت شاهو با پزشک غیر ورزشی و استفاده از داروی ممنوعه را سبب این دردسر عنوان کرد. با این شرایط شاهو ناصری دو سال محرومیتش را گذراند و حالا چهار ماه از محرومیتش مانده است.

این پاروزن طلایی ایران دراین رابطه به ایسنا گفت: ۴ ماه از محرومیتم مانده اما در این مدت تمرین هایم را ادامه داده ام. در این مدت که محروم بودم تمرین های قایقرانی را کنار نگذاشته ام و حالا منتظر هستم تا این مدت نیز به پایان برسد و برنامه ریزی کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.