شاهکاری دیگر از سازندگان پرندگان خشمگین +عکس

بازی و سرگری عضوی جدا نشدنی از تفریحات روزانه ما هستند و این روزها با وجود تلفن ها همراه هوشمند افراد عاشق بازی دیگر بدون بازی نخواهند ماند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، به تازگی شرکت “Rovio” که آن را با بازی بسیار زیبای پرندگان خشمگین می شناسیم، بازی جدید را عرضه کرده است که می تواند به محبوبیت بازی قبلی دست پیدا کند.

این بازی که “الکس شگفت انگیز” نام دارد چند هفته ای می شود که به بازار عرضه شده است می توانید آن را بر روی گوشی های اندروئیدی و یا آیفون اجرا کنید.

در این بازی هدف استفاده از وسایل است و باید بتوانید با کمک وسیله هایی که در اختیارتان قرار داده می شود به الکس کمک کنید تا به خواسته اش برسد. این بازی بسیار فکری است و می تواند برای دقایقی هم که شده شما را به فکر کردن وادار کند.

گرافیک بازی برای یک بازی موبایلی بسیار بالا است و ترکیب های رنگ های داخل آن بسیار زیبا و جذاب است. صدا گذاری بازی نیز بسیار ساده است به طوری که اگر نخواهید صدای آن را بشنوید چیزی را از دست نداده اید.

نکته اصلی که باید در مورد این بازی به شما گوش زد کنیم این است که مواظب باشید تا به ان معتاد نشوید چرا که اینگونه بازی ها بسیار اعتیاد آور هستند.

شرکت Rovio اعلام کرده است که قصد دارد به کمک این بازی بار دیگر موجی جدید از بازی های موبایلی را اغاز کند و افتخارات پرندگان خشمگین را بار دیگر به کمک این بازی تکرار کند.

برای دانلود نسخه اندروئید این بازی  اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه ایفون این بازی اینجا را کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.