شاهکار عجیب هیوندایی

۱۲م آذر ،

شاهکار عجیب هیوندایی

در نمایشگاه خودرو لس آنجلس شرکت خودروسازی هیوندایی کره با خودروی کراس اور سانتافه ۲۰۲۴ سه ردیفه و خودروی مفهومی رول تاپ [سقف تاشو] ولوستر C3 قصد جلب توجه بازدید کنندگان را داشت.

به نقل از لس آنجلس تایمز، سانتافه ۶ یا ۷ نفره تازه هیوندایی که سه ردیف صندلی را در خود جای داده از ماه اوت امسال در معرض فروش قرار گرفته تا در کنار سانتافه اسپورت دو ردیفه نیازهای مشتریان را برآورده سازد. برای آن که ردیف سوم هم در سانتافه جانمایی شود لازم بود که سانتافه تازه۸۰۵ اینچ (حدود ۲۲ سانتیمتر) افزایش طول داشته باشد و کمی بلندقدتر و عریض تر شود.
تنها تفاوت چشمگیر سانتافه سه ردیفه با دو ردیفه پنجره های عقب خودرو است که کمی کشیده تر است تا دو ردیف پشتی از این پنجره دید بهتری نسبت به خارج داشته باشند. قوای محرکه آن ۳٫۳ لیتر و از نوع GDI V6 و توان ۲۹۰ اسب بخار است.
اما خودروی مفهومی ولوستر C3 سقف تاشو، خودروی مفهومی از هیوندایی است که نظرها را به سمت خود جلب می کند. این خودروی کوپه سقف تاشو سقف پارچه ای دارد که به سمت جلوی خودرو باز می گردد و امکان حمل دوچرخه یا اسنوبورد یا وسایل موج سواری را به وجود آورده است.
در این نمایشگاه ولوستر را با یک دوچرخه به نمایش گذاشته اند که در صندوق عقب این خودرو جاسازی شده است. رنگ رینگ عقب دوچرخه و خودرو به شکل بسیار موفقی جلب توجه می کند.

یکشنبه ۱۲ آذر   ۱۰:۵۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.