شاهکار یک ایرانی در طراحی خودرو (+عکس)

طرح های بسیار زیادی برای ماشین های دنیا وجود دارد و البته برخی از آن ها به بازار نیز می رسند ولی برخی دیگر همچنان بر روی کاغذ هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: طرح های بسیار زیادی برای ماشین های دنیا وجود دارد و البته برخی از آن ها به بازار نیز می رسند ولی برخی دیگر همچنان بر روی کاغذ هستند.

طراحان ایرانی همیشه در صحنه طراحی هایی ماشین ها حضور داشته اند این بار نیز یکی دیگر از طراحان جوان کشور خودرویی را برای شرکت کیا طراحی کرده است.

محسن خرسندی متولد سال ۱۳۶۹ و دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه اصفهان می باشد و از بچگی با توجه به علاقه خاصی که به خودرو داشته است به دنبال طراخی ماشین بوده است. طرح او برای ماشین شرکت “کیا” حتی توانسته است برنده جایزه اول طراحی نیمه حرفه ای شود.

طرح او برای شرکت “کیا” با “ام شیفت” شناخته می شود و یک ماشین سوپر اسپرت برای سال ۲۰۲۰ است. این ماشین  طرحی است از تلفیق ماشین های سوپر اسپرت دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی مانند پورشه ۹۱۷ و ۹۰۸ که از خودرو های خوب شرکت پورشه بوده اند.

خودروی  “ام شیفت” همچنین قدرت آن را دارد که به ماشینی به سلیقه شما تبدیل شود چرا که بدنه آن قابل جابه جا شده است و می توان به راحتی بدنه آن را تغییر داد.  


عصر ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    یکم شبیه ماشین های مسابقه است .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.