شاهین نجفی؛ فرزند نامشروع فتنه و غرب

طبق بسیاری از آیات و روایات اسلامی کسی که به ائمه و امامان(ع) توهین می کند “حرام زاده” است و باید در نطفه اش شک کرد.

عصر امروز، شاهین نجفی، خواننده رپ، اهل گیلان، که ید طولایی در خزعبل گویی و استفاده از کلمات رکیک و ناپسند دارد در تازه ترین اقدام خود، با انتشار آلبومی به برخی امامان معصوم(ع) و مقدسات دین توهین کرده است.

وی که در آلبوم جدیدش تصویری توهین آمیز از حرم مطهر امام رضا(ع) را درج کرده است با خواندن اشعاری بسیار ناپسند و دون شان اهل بیت، که از انتشار آنها معذوریم به امام علی النقی(ع)، حضرت مهدی(عج)، امام خمینی(ره) و … توهین می کند.

آلبوم جدید “خواننده فتنه” در حالی با چنین مضامین سخیفی منتشر شده است که همزمان در آمریکا شاهد “قرآن سوزی” و توهین به مقدسات دین اسلام هستیم.

براساس این گزارش، طبق بسیاری از آیات و روایات اسلامی کسی که به ائمه و امامان(ع) توهین می کند “حرام زاده” است و باید در نطفه اش شک کرد.

عیسى بن ابى دُلَف مى‏گوید برادرش دُلَف ـ که به مناسبت نام او پدرش را ابودلف مى‏گفتند ـ از على بن ابى طالب بد مى‏گفت و او و پیروانش را تحقیر مى‏کرد و آنان را به نادانى نسبت مى‏داد. یک روز که در مجلس پدر خود نشسته بود و پدرش حضور نداشت، گفت: اینها مى‏گویند که هرکس از على عیب جویى کند حرامزاده است و شما غیرت امیر را ـ مقصود او پدرش بود ـ مى‏دانید و امکان ندارد به احدى از اهل حرم او گمان بد برده شود، ولى با این حال من على را دشمن مى‏دارم! عیسى مى‏گوید: هنوز این سخن را تمام نکرده بود که ابودلف وارد شد و ما با دیدن او به احترامش بلند شدیم. او گفت: آن چه را دُلَف گفت، شنیدم. حدیث، دروغ نیست و خبرى که در این باره وارد شده است، محل اختلاف نمى‏باشد. به خدا قسم، او (دُلَف) زنا زاده و نطفه حیض است؛ زیرا من بیمار بودم و خواهرم کنیزى را که متعلق به او بود و من دل بسته‏اش بودم، نزد من فرستاد. طاقت نیاوردم و با او که حیض بود همبستر شدم و آن کنیز، دُلف را حامله شد و وقتى معلوم شد حامله است، خواهرم او را به من بخشید.(کتاب اهل بیت در قرآن)

یا در حدیثی دیگر پیامبر خدا(ص) می فرمایند: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

ابوبکر می‌گوید: رسول خدا در خیمه بر فرشی عربی نشسته و تکیه داده بود، علی و فاطمه و حسن و حسین نیز در خیمه بودند، فرمود: ای مسلمانان! هر کس با اهل خیمه دوست باشد من با او دوست هستم و هر کس با آنان دشمن باشد من با آنان دشمنم، آنان را دوست ندارد مگر آنکه ولادتی پاک دارد و دشمن نیست با آنان مگر آنکه ولادتی ناپاک دارد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.