شاه‌ آبادی: خواننده لس‌ آنجلسی مجوز ندارد

۲۴ام بهمن ،

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارهٔ صدور مجوز برای آلبوم خواننده لس‌آنجلسی که مدتی است به ایران بازگشته، گفت: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده‌ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

خبرگزاری فارس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارهٔ صدور مجوز برای آلبوم خواننده لس‌آنجلسی که مدتی است به ایران بازگشته، گفت: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده‌ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر ارشاد گفت: هیچ مجوزی برای خواننده‌ای که مدتی است به ایران بازگشته ندادیم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بیان بعضی شایعات دربارهٔ صدور مجوز برای (حبیب محبیان) خواننده‌ای که مدتی است به ایران بازگشته، اظهار کرد: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده‌ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

وی ادامه داد: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچ گاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی کند.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: خواننده‌هایی که در فضای کشور و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند با آنچه مورد نظر جامعه است آشنا می باشند و براساس آن نیز آثار خود را خلق کرده و برای اخذ مجوز نیز مشکلی ندارند.

معاون هنری وزیر ارشاد با انتقاد از بعضی پایگاه اینترنتی‌ها گفت: خواننده‌ای که به ایران بازگشته از وزارت ارشاد مجوزی ندارد و آنچه گفته و شنیده شده شایعه است. برای خود من هم توجه بعضی از پایگاه اینترنتی‌ها به این موضوع جای تعجب دارد.

وی افزود: شایعات بعضی پایگاه اینترنتی‌ها برای رسیدن به اهداف دیگری است، وگرنه وزارت ارشاد از مدت‌ها پیش با چنین درخواستی روبه رو بوده و تا کنون با آن موافقت نکرده است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.