شاید چینی حرف می‌زنم که متوجه نمی‌شوید

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه برای نخستین بار پس از ۳۲ سال کار حرفه‌ای قراردادش را در دفتر وزیر امضا کرد، گفت: بارها گفته‌ام که تیم ملی نیاز به حمایت دارد اما شاید چینی و ژاپنی صحبت می‌کنم که اکثر افراد متوجه منظورم نشده‌اند.

کارلوس کرش در پایان تمرین صبح امروز سه شنبه تیم ملی در مورد وضعیت بازیکنان این تیم برای دیدار با ازبکستان ضمن بیان مطلب فوق، گفت: همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود و با بازیکنانی که در اختیار داریم کارها را به خوبی جلو می‌بریم. امیدوارم همه چیز تا بازی دوستانه‌مان در ترکیه به بهترین شکل ادامه پیدا کند و خودمان را به بهترین شکل برای مرحله مقدماتی جام‌جهانی آماده کنیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از شبکه‌های تلویزیونی در مورد شناختش از ایران اظهار داشت: روزی که آمدم اطلاعاتم از ایران کمتر بود در این مدت خیلی از چیزها را یاد گرفتم آمادگی و اطلاعاتم از فوتبال ایران بیشتر شد و امیدوارم با تکیه بر این اطلاعات به هدفمان که صعود به جام‌جهانی است برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عصبانیت بیش از اندازه‌اش در تمرین امروز تاکید کرد: من از اینکه شما می‌گویید برای نخستین بار است اینگونه عصبانی شده‌ام سورپرایز شدم من همیشه جدی بوده و با جدیت کارها را پیگیری می‌کنم اما وقتی تمرینات دفاعی را دوره می‌کنیم باید بازیکنان همان برنامه‌ای که می‌خواهم اجرایی کنند.

کرش در این خصوص اضافه کرد: بازیکنان باید روی برنامه‌های دفاعی بیشتر تمرکز و دقت کنند اما زمانی که تاکتیک‌‌های تهاجمی تمرین می‌شود بازیکنان آزادی عمل بیشتری دارند. ما باید در زمان دفاع جزئیات ریز را رعایت کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه کامل کرد: این خیلی مهم است که در تمرینات خوب باشیم زیرا آن رفتاری که در مسابقات لیگ برتر ارائه می‌کنیم نمی‌توانیم در بازی‌های بین‌المللی آن را اجرا کنیم.

خبرنگار این شبکه بین المللی با طرح این سئوال که نظر شما درباره زندگی در تهران و ایران چیست، قصد داشت از کرش در خصوص وضعیت زندگی شخصی‌اش در تهران سئوال کند که سرمربی تیم ملی به وی گفت: الان پس از تمرین تیم است و بهتر است  سئوالات در خصوص تیم ملی باشد. من بعدا و در وضعیت شرایط بهتر به این سئوالتان پاسخ خواهم داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پاسخ به سئوال دیگر که فکر می‌کنید با شرایط فعلی می‌توانید به هدف بزرگ‌تان که رسیدن به جام جهانی است دست یابید، کلمه “انشاءالله” را مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به اهدافمان برسیم.

وی در خصوص غیبت کادر پزشکی، امید نمازی و خسرو والی زاده در تمرینات تیم ملی تصریح کرد: این مسائل در حال حل شدن است و امیدوارم امروز بعدازظهر کاملا برطرف شده و همه چیز اوکی شود.

کرش با اشاره به اینکه در حال حاضر دنبال راهکارها و راه حل هایی است تا مشکلات را پشت سربگذارد ادامه داد: من روی مشکلات تمرکز نمی کنم و تنها دنبال راه حل هایی هستم تا به هدفهایمان برسیم. ما برای برآورده شدن اهدافمان باید مشکلات را فراموش کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد تعاملش با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: تنها چیزی که در حال حاضر وظیفه من می باشد این است که کارم را به نحو احسن انجام دهم با رییس فدراسیون نیز تعامل دارم و پیگیر اهدافمان هستم. ولی اگر فکر می کنید راه حل مشکلات تیم ملی در دست کفاشیان و کرش است اشتباه فکر کرده اید ما نیاز به حمایت داریم.

کرش در پاسخ به این سئوال که نیاز به حمایت و کمک چه کسانی دارید، تصریح کرد: تمام افراد باید به تیم ملی کمک کنند. اگر روزنامه ها و مطبوعات را بخوانید متوجه می شوید مشکلات تیم ملی چیست. این مسائل را شما می نویسید و روی مشکلاتی خصوصا مسائل مالی تاکید می کنید. ما امروز نیاز به حمایت داریم تا به اهدافمان برسیم.

وی همچنین اظهار داشت: ما احتیاج به تعامل و درک بهتر میان تیم ملی و باشگاه ها داریم. من این موضوع را دوباره تکرار می کنم و از گفتن بارها و بارهای آن خسته نمی شوم. نمی دانم شاید چینی یا ژاپنی صحبت می کنم که اکثر افراد متوجه صحبت هایم نشده اند. جام جهانی از ماه ژوئن (خرداد) برایمان شروع می شود و از روزی که به ایران آمده ام و ماموریت تیم ملی را قبول و کارم را شروع کرده ام. هدف اولم صعود به جام جهانی است.

سرمربی تیم ملی افزود: از کی می خواهیم تمام تعامل و همفکری خود را برای موفقیت تیم ملی به کار ببریم؟ چه زمانی؟ اگر این کار را می خواهید ۲۰۲۲ انجام دهید دیر است. برای رسیدن به هدف بزرگمان کار از امروز و همین اردو شروع شده است و مسابقات مقدماتی جام جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کرش در بخش پایانی گفتگویش با خبرنگاران به مطلب جالبی اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در ۳۲ سال کار حرفه ایم قراردادم را در دفتر وزیر امضا کردم. اتفاقی که در طول زندگی من نیفتاده بود. برای همین است که می گویم نیاز به حمایت های لازم از سوی تمام افراد را دارم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امروز این افراد از شما حمایت نمی کنند تصریح کرد: این چیزی است که شما در روزنامه ها نوشتید و من می خوانم. این نظر شماست و من در این خصوص نظری نمی دهم. این مسائل در روزنامه ها و مطبوعاتی که شما می نویسید مطرح شده است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.