شایعات زیادی دربارهٔ “یلدا” شنیدم

۱۰م دیماه ،

شایعات زیادی دربارهٔ مجموعه “یلدا” شنیدم که طبق قول و قرارها این مجموعه چهارشنبه روی آنتن می رود.

حسن میرباقری، کارگردان مجموعه “یلدا” در گفتگو به خبرنگاران حوزه رادیو  تلویزیونی باشگاه خبرنگاران گفت: طی دو روز آینده تصویربرداری مجموعه “یلدا” به پایان می رسد و از روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری هرشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود. 
وی با اشاره به پخش این مجموعه از شبکه سه سیما تصریح کرد: این شایعاتی است که از سوی برخی نشریات زرد اتفاق افتاده و طبق قرار قبلی ما با شبکه یک سیما این مجموعه در اربعین آماده نمایش می شود. 
میرباقری با اشاره به زمان تصویربرداری “یلدا” گفت: تیم “یلدا” حدود ۴ماه است که به صورت شبانه روز مشغول تصویربرداری بوده و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. 
میرباقری در خصوص موضوع “یلدا” اظهار داشت: حاج محمد علی زاهدی مشهور به ممدلی، سالهاست سنت تعزیه خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده و با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می کند که در قبل مرتکب خطا و گناهی شده که این امر او را آشفته می کند. 
لازم به ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی “یلدا” به کارگردانی “حسن میرباقری” در ۱۳ قسمت آماده پخش از شبکه یک سیما از روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری به صورت روتین به روی آنتن می رود.
گفتنی است؛ محمدرضا شریفی نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماه چهره خلیلی، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی و سحر افتاده از بازیگران مجموعه تلویزیونی “یلدا” می باشند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.