شاکی اول رضایت داد/ پرونده دوم با صدور کیفرخواست به دادگاه می‌رود

فروردین ۱۴۰۳

یانیه دادستانی تهران دربارهٔ تعرض به ۲ بانوی محجبه

در پی انتشار یافتن خبرهای در رسانه‌ها دایر بر تعرض به ۲ بانوی محجبه در سطح شهر تهران توسط ۲ زن، دادستانی تهران در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، در بیانیه دادستانی تهران درخصوص تعرض به دو بانوی محجبه آمده است، در روزهای اخیر در میدان پونک تهران بانوی محجبه‌ای توسط زنی مورد تعرض فیزیکی قرار گرفته که در پی اعلام موضوع فوق و اطلاع دادستان تهران، بلافاصله با دستور دادستان، همکاری امت حزب الله و پلیس ابتدا شاکیه پرونده شناسایی و با راهنمایی او، متهمه دستگیر و به دادسرا معرفی شد. هر چند در جریان اقدامات قضایی، شاکیه نسبت به متهم زن اعلام گذشت کرد.

در اتفاق دیگری نیز که در هفته قبل در منطقه خانی آباد تهران روی داده است و ظرف روز جاری خبر آن در پایگاه اینترنتی‌های خبری انتشار یافته است، متهم توسط نیروهای انتظامی دستگیر و به دادسرای بعثت معرفی گردید که در این مورد نیز پرونده قضایی تشکیل و این زن نیز با معرفی کفیل آزاد شده است. گزارش یاد شده حاکی است که با تکمیل تحقیقات برای متهم این پرونده کیفرخواست صادر و به زودی جهت رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران اضافه کرد هم چنین در روز جاری دادستان تهران علیه مدیر مسئول نشریه‌ای که به چادر به عنوان حجاب برتر توهین کرده بود اعلام جرم کرد که پرونده جهت رسیدگی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع گردید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.