شاگردانم شخصیت ملی پیدا کرده اند

افزود: بازیکنان نوجوان در طول مدت ۲۴ مرحله اردوی تدارکاتی در۲۱ بازی دوستانه حضور یافته که از میان این تعداد ۱۹ دیدار مقابل حریفانی بود که وضعیت ترکیب آن از نظر سنی و فنی بالاتر از سطح نوجوانان ملی پوش بود.

وی تصریح کرد: با وجود چنین شرایطی شاگردانم در ۶۵ درصد این دیدارها نتیجه برد را به خود اختصاص دادند، نیاز کنونی آنها انجام باری های برون مرزی است چون این دیدارها احساس مسئولیت را در آنها افزایش می دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در حال حاضر تمرینات گروهی با روش های مختلف توپ اول، توپ برگشتی، تحت فشار پنج دفاع و چهار دفاع و توپ های ترکیبی دنبال می شود، بازیکنان باید بیشتر از اجرای بازی های ترکیبی شناخت داشته باشند.

مظفری با یادآوری اینکه تا آغاز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد، ملی پوشان نوجوانان در مجموع در ۳۰ مرحله اردو شرکت خواهند کرد، گفت: از میان این تعداد ۱۸ اردوی به صورت بلند مدت و مختص به تمرینات آماده سازی است و سایر اردوها در مراحل انتخاب بازیکن و استعدادیابی بوده است.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده تیم ملی سه اردوی پایانی خود را نیز در اصفهان که میزبان رقابت قهرمانی آسیاست برگزار می کند تا بازیکنان با شرایط سالن و سایر عوامل میزبانی آشنا شوند.

گفتنی است، مرحله ۲۵ اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان از سوم شهریور با حضور ۱۶ بازیکن آغاز خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.