شاگردان قلعه‌نویی صدرنشین گروه مرگ شدند

۱۰اردیبهشت،

 در هفته ششم و دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۲۰ استقلال در امارات به مصاف العین رفت.

به گزارش فارس، این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید. در نیمه اول العین بازی بهتری ارائه کرد اما در نیمه دوم همه چیز متعادل شد و هر ۲ تیم موقعیت هایی برای زدن گل داشتند. مهدی رحمتی در این دیدار بارها با عکس‌العمل‌هایش مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. با این نتیجه استقلال به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک هشتیم نهایی صعود کرد و چشم به دیدارهای فردا شب گروه B دارد تا حریف خود را بشناسد.

در دقیقه ۷۸ بازیکنان العین روی سیاوش اکبرپور مرتکب خطای پنالتی شد. جواد نکونام یک بار پنالتی را در دقیقه ۷۹ به گل تبدیل کرد که داور دستور به تکرار ضربه داد تا این بازیکن برای بار دوم در دقیقه ۸۰ پشت توپ قرار بگیرد و تک گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

استقلال در دیدار رفت موفق شده بود العین را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. استقلال با این پیروزی صدرنشین شد و توانست به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند. الهلال به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

استقلال در این مسابقه با ترکیب مهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، ویسنته آرزه (۴۶ امیر حسین صادقی) ، ایمان موسوی (۷۶ سیاوش اکبرپور) و آرش برهانی (۴۶ فرهاد مجیدی) به میدان رفت.

ماساکی توما داور ژاپنی این مسابقه به هاشم بیک‌زاده از استقلال و هلال سعید و اسماعیل احمد از العین کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه الهلال و الریان به صورت همزمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۲ بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

در این گروه استقلال با ۱۳ امتیاز، الهلال با ۱۲ امتیاز،‌ العین با ۶ امتیاز و الریان با ۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.