شاگردان مانوئل از دیدار مقابل ملوان می گویند

۰۷م آذر ،

دیدار حساس پرسپولیس تهران با ملوان بند انزلی که عصر فردا چهارشنبه در این شهرستان برگزار می گردد بهانه ای شد تا پای صحبت های پیرمرد پرتغالی و بازیکنان سرخپوش بنشینیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی فردا هشتم آذر ماه در گیلان برگزار می شود که در پی آن سرخپوشان به صحبت در خصوص وضعیت این تیم پرداختند.

کریم انصاری فر: چاره ای نداریم باید ملوان را ببریم

مهاجم گلزن پرسپولیس تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملوان تیمی است که فوتبال زیبا را ارائه می کند به خصوص این که از بازیکنان سر شناسی بهره می گیرد ولی چاره ای نداریم آنها را شکست دهیم و با تمام احترامی که برای دوستان خود قائل هستم باید به آنها بگویم که روی این سه امتیاز حساب نکنند چرا که این سه امتیاز به هواداران سرخ پوش تعلق دارد.

غلامرضا رضایی: قول پیروزی مقابل ملوان به هواداران داده ایم

غلامرضا رضایی ادامه داد: در ۲ بازی قبل که مقابل پیکان و ذوب آهن برگزار کردیم نشان دادم بحران را پشت سر گذاشته ایم و دیگر قصد نداریم بین خود و هواداران فاصله ایجاد کنیم به همین خاطر مثل ۲ بازی قبل ۳ گل به ثمر رساندیم.

قول پیروزی دیگر را به هواداران خود دادیم و قطعا به قول خود عمل می کنیم.

حسین ماهینی: در پیروزی ها هت تریک می کنیم 

دیگر ملی پوش پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: حسین ماهینی بود او در رابطه با دیدار با ملوان بند انزلی در دیدار عصر فردا گفت: در ۲ بازی قبل خود سربلند بوده ایم و با یک پیروزی دیگر هت تریک می کنیم تا ضمن نشان دادن اقتدار پرسپولیس خود را به صدر جدول نزدیکتر کنیم.

ماهینی برای کریمی هم آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: با پیروزی بر ملوان هدیه علی کریمی برای حضور در جمع بازیکن برتر آسیا را به او می دهیم و شک ندارم او با بهترین شدن در آسیا با دست پر به تهران بر می گردد.

*علی کریمی: می روم ولی دلم با پرسپولیس است

علی کریمی به خبرنگار ما گفت: علی کریمی یک ایرانی است و به ایرانی بودن خود افتخار می کند و امیدوارم عنوان بهترین بازیکن آسیا نه به علی کریمی بلکه به مردم ایران برسد چون این عنوان که عنوان پر افتخاری است اعتبار و افتخارش برای یک ملت است و یک بار دیگر می گویم مردم ایران نه علی کریمی بلکه سرباز وطن خود را برای رسیدن به این عنوان دعا کنند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امروز به مالزی می روم ولی دلم با پرسپولیس است که فردا در انزلی به میدان می رود دلم برای هواداران و تیم محبوبم می تپد و امیدوارم خبر پیروزی بر ملوان را در مالزی بشنوم و با انتخاب بهترین بازیکن آسیا نیز من بتوانم دل ایرانی ها و هواداران پرسپولیس را شاد کنم.

مهرداد پولادی: کرکری داخل زمین داغ تر از روی سکوها است

مهرداد پولادی دوستان ملی پوش خود در ملوان را به جنگی فراخواند و به خبرنگار باشگاه خبری گفت: صمیمی ترین دوستان من در تیم ملی فردا مقابل تیم ما قرار می گیرند پژمان نوری و مازیار را دوست دارم در همه جا به جز دیدار فردا آرزوی موفقیت می کنم و به نظر متن کرکری ما داخل زمین بسیار داغ تر از کرکری روی سکوهاست البته در کرکری ما و دوستان ملوانی بر پایه احترام است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.