شاگردی به صاحب کار خود خیانت کرد

۲۳م دیماه ،

پسر جوانی که چند ماهی در یک مغازه مشاور املاک کار می کرد درنهایت با وجود رضایتمندی شغلی به صاحبکار خود خیانت کرد.

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،در تشریح خبر فوق گفت: شخصی به هویت محمدرضا با در دست داشتن برگه ای گزارش مامور ۱۱۰ اعلام کرد که فردی به هویت محمد در املاک مسکن در یکی از خیابان های منطقه مرزداران به مدت یک ماه کار می کرد،حدود یک هفته ای است که فرد یاد شده ناگهان غیبش زده و دیگر به بنگاه مراجعه نکرده است.
سرگرد محمد فقیه در ادامه اظهار داشت: همچنین شاکی در ادامه اعلام کرده که در همان زمان غیبت کارگر یک پلاک طلا به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون ریال از داخل کشوی من گم شده است و من نیز به این فرد مظنون هستم.
این مقام مسئول انتظامی ضمن اشاره به ترفندهای پلیسی و درخواست رجوع فرد مذکور(محمد) به کلانتری،اذعان داشت: پس از حضور شخص به کلانتری در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه سرقت بود اما وقتی که با تصاویر ضبط شده مشاور املاک مواجه گشت به ناچار لب به اعتراف گشود.
سرگرد فقیه در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت متهم اظهار داشت که به خاطر نیاز مالی از غفلت شاکی استفاده کرده و اقدام به سرقت پلاک طلا نموده و پلاک را نیز به قیمت ۳۳۰ هزار تومان فروخته است،لذا در این رابطه پرونده ای تشکیل و جهت دستور به مراحل قضایی ارجاع داده شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.