شاید در فیلم پدرم جزء عوامل پشت صحنه باشم/ مدتی کار نمی‌کنم تا پروانه ساخت «معکوس» را بگیرم

۲۴م آذر ،

پولاد کیمیایی در گفت و گو با سینماپرس:

سینماپرس- گروه سینما/ پولاد کیمیایی گفت: هنوز مشخص نیست که در فیلم «خائن کشی» نقشی را بازی کنم و یا جزء عوامل پشت صحنه همچون دستیار کارگردان باشم اما هدفم این است که بیشتر از قبل سینما را از پدرم بیاموزم و از زاویه پشت دوربین با کارگردانی سینما بیشتر آشنا شوم.

این بازیگر سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: هنوز صحبت نهایی مان با پدرم به نتیجه نرسیده است.

وی دربارهٔ ساخت فیلمنامه «معکوس» توضیح داد: هر بار که قصد داشتم ساخت این فیلم را آغاز کنم اتفاقی آن را به تعویق می انداخت. اتفاق هایی همچون بازی در فیلم «گشت ارشاد» و «جرم» سبب شدند ساخت فیلم را دیرتر آغاز کنم اما قصدم این است که مدتی کار نکنم تا انرژی ام را برای ساخت فیلمم معطوف کنم.

بازیگر مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» خاطرنشان کرد: احتمال دارد که اسم فیلم تغییر کند اما تمام تلاشم این است که بتوانم این فیلم را بسازم.

وی دربارهٔ موضوع فیلم اش توضیح داد: فیلم «معکوس» در ژانر اجتماعی- اتفاق ای است و تا دقیقه ۳۰ آن ریتمی آرام و محله ای دارد. این فیلم به بیان زندگی پسری می پردازد که برای تامین خرج خانواده کار می کند و برای پی بردن به هویتش و شناخت پدر واقعی اش با ماشینی که به ارث برده است حرکتی را آغاز می کند که اتفاق های فیلم را رقم می زند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۱۰۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.