شایعات ˝این تابستان فراموشت کردم˝ را به تعویق انداخت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

بهاره رهنما که قرار است درنمایش ˝شایعات˝ کاری از رحمان سیفی آزاد به ایفای نقش بپردازد، اجرای نمایش ˝این تابستان فراموشت کردم˝ را به سال آینده موکول کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بهاره رهنما که قرار است درنمایش “شایعات” کاری از رحمان سیفی آزاد به ایفای نقش بپردازد، اجرای نمایش “این تابستان فراموشت کردم” را به سال آینده موکول کرد.

بهاره رهنما دربارهٔ ویژگی های نمایش “شایعات” گفت: پرسناژ بسیار، تمپوی بالای این اثر و همچنین بازی در کنار اشخاصی چون نگار عابدی، رویا میر علمی، فهیمه امنزاده و سعید چنگیزیان که تاکنون همکاری با هم نداشته ایم، انرژی خوبی را در من ایجاد می کند که برایم بسیار رضایت بخش است.

وی همچنین دربارهٔ آثار نیل سایمون – نویسنده نمایش شایعات- اذعان کرد: نمایشنامه های نیل سایمون از نظر من همیشه اعجاب برانگیز بوده اند اما این متن بیشتر برایم حسرت انگیز است. به واسطه همکاری هایی که با سیامک صفری برای اجرای آثار نیل سایمون دارم بیشتر روی متن این نویسنده دقیق شدم و در این نگاه به این نتیجه رسیدم که قلم او از ظرافت هایی در طنز اجتماعی برخوردار است که اشخاص را به فکر کردن وا می دارد.

وی دربارهٔ نقشش دراین نمایش تاکید کرد: به سبب اینکه زودتر از دیگر بازیگران برای همکاری دعوت شدم، نقش ها هنوز به بازیگران محول نشده بود و امکان خوبی برای انتخاب کاراکتر مورد علاقه ام داشتم و از آنجا که سال ها پیش این متن را مطالعه کرده بودم نقش ملموس و شیرین کوکی – کاراکتر نمایش شایعات- را که برایم تازگی و جذابیت های بسیاری داشت را پذیرفتم.

کوکی فرد معروفی در برنامه آشپزی است که بنابر قرار گرفتن در موقعیت بحرانی مجبور به آشپزی می گردد و…

بهاره رهنما در این نمایش که قرار است از مهر ماه، درتماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رود، در کنار سعید چنگیزیان، احمد ساعتچیان، نگار عابدی، جواد عزتی، رویا میر علمی، مجید صالحی، فهیمه امن زاده و بهرام افشاری به ایفای نقش می‌پردازد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.