شایعات اخیر در مورد اسپیکر Galaxy S8

اسپیکر Galaxy S8

ممتاز نیوز – شایعات اخیر در مورد گلکسی اس ۸ از احتمال وجود اسپیکرهای استریو ساخت Harman در Galaxy S8 خبر می‌دهد. همچنین معرفی گلکسی S8 در دو نسخه با سایز صفحه نمایش متفاوت از دیگر گزارشات اخیر درمورد آن است. اسپیکر Galaxy S8 را بررسی می کنیم.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جی اس ام، روز به روز به زمان معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S8 نزدیک‌تر می‌شویم و به همین دلیل بازار شایعات گلکسی اس هشت نیز بسیار پررونق شده است. به علت شکست Galaxy Note7، سامسونگ تحت فشار زیادی قرار گرفته و به همین دلیل هم Galaxy S8 یکی از مهم‌ترین محصولات تاریخ سامسونگ شده است.

اسپیکر Galaxy S8

با توجه به گزارشات اخیر سامسونگ نسخه ۵٫۷ اینچی edge با صفحه نمایش خمیده و نسخه ۶٫۲ اینچی بدون حاشیه سامسونگ اس ۸ را آماده خواهد کرد. به تازگی هم شنیده‌ایم که ایده استفاده از دوربین دوگانه منتفی شده و سامسونگ می‌خواهد از دوربین تکی با مشخصات عالی در پرچمدار خود استفاده کند.

مشخص است که سامسونگ هم استفاده‌کنندگان سری S و هم طرفداران سری Note را با S8 گلکسی خود هدف قرار داده است و در نظر دارد که خسارات ناشی از Note7 را نیز جبران کند. همچنین سامسونگ از قرار دادن بعضی قابلیت‌ها در اس ۸ منصرف شده است تا Galaxy S8 بدون عجله تولید شود و بهترین حس ممکن را به کاربران منتقل کند.

آخرین گزارشات حاکی از آن است که هر دو نسخه Galaxy S8 با اسپیکرهای استریو عرضه می شوند. سامسونگ اکنون باید تصمیم خود را راجع به اسپیکرهای اس هشت گرفته باشد، چون انتظار می‌رود که گلکسی اس ۸ در ماه فوریه رسما معرفی شود و در ماه مارس نیز برای خرید در دسترس قرار بگیرد.

شایعات اسپیکر Galaxy S8

نهایتا شایعه اسپیکر Galaxy S8 حتی عمیق‌تر نیز شده است، طوری که احتمال می‌رود اسپیکرهای جدید سامسونگ را شرکت Harman (یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم حرفه‌ای صوتی) بسازد. سامسونگ اخیرا Harman را با مبلغ ۸ میلیون دلار تصاحب کرده است که درنتیجه استفاده از اسپیکر Harman چندان تعجب‌آور نیست.

البته نماینده سامسونگ قبلا تاکید کرده بود که قبل از سال ۲۰۱۸ گلکسی‌های سامسونگ از تکنولوژی Harman استفاده نخواهند کرد. بنابراین شاید گزارش اخیر به صورت غیرمنطقی مورد توجه قرار گرفته است.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.