شایعات در پشت سر مک لارن P12 خودرو آینده

در ماه ژانویه بود که گزارش شد که مک لارن به خودرو P12 خود سیستم موسوم به KERS را افزوده است که در حقیقت نوع پیشرفته سیستم V8 مدل MP4-12C است.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۲ در اطراف خود شایعات فراوانی دارد و حالا نیز شایعاتی در حول و حوش خودرو سوپراسپرت مک لارن P12  در جریان است که در حقیقت جانشین معنوی مک‌لارن  F1 است و قرار است که طبق شایعات دارای قدرت پیشرانه  ۹۶۳ اسب بخار نیز باشد.

در ماه  ژانویه بود که گزارش شد که مک لارن به خودرو P12 خود سیستم موسوم به KERS را افزوده است که در حقیقت نوع پیشرفته سیستم V8  مدل MP4-12C است که البته در hن زمان طبق اطلاعات P12 دارای قدرت پیشرانه ۸۰۳ اسب بخار بود  و این در حالی است که KERS  به شما کمک میکند که در حدود ۱۶۰ اسب بخار نیروی اضافی داشته باشید.

این یک واقعیت است که P12  دارای وزنی کمتر از ۲۷۰۰ پوند  است و یک جانشین فوقالعاده شایسته برای مدل F1 مک لارن خواهد بود.

با این همه شایعات دیگری نیز حاکی از آن است که مک لارن در حال تمرکز بر روی این است که چگونه P12 را بیشتر در چشم‌ها بیاورد و با مباهات در حال بالا بردن اعداد پیرامون P12 است و خودروساز بریتانیایی می‌خواهد سرعت بالای ۲۳۹ مایل را برای این خودرو تدارک ببیند و با این اعداد باید منتظر یک نمایش شگفت‌آور از این خودرو در پیست سیلور استون نیز باشیم.

خوشبختانه ما مجبوریم تا تمام حوش و حواسمان در پیداکردن مشخصات این سوپرکار باشد اما در صورتی که این شایعات پیرامون این خودرو افسانه ای مک لارن صحیح باشد در حقیقت این شرکت بریتانیایی یک سوپرکار برای نسل آینده طراحی کرده است.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.