شایعات گرانی خودرو در بازار گرم شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

شایعات گرانی خودرو در بازار گرم شد

پرشین خودرو: این روزها با پایان یافتن تعطیلات نوروز تب خرید و فروش خودرو کاهش پیدا کرده و این بازار با شایعه هایی در قیمت خودرو در سال ۹۳ روبه رو است.

به گزارش ممتازنیوز، همزمان با آغاز سال جدید بازار حرف و حدیث‌ها در مورد قیمت خودرو داغ‌تر شده است . خریداران به امید کاهش قیمت خودرو دست از خرید برداشته و منتظر تصمیم مسؤلان در این رابطه هستند اما خودروسازان همچنان از ضررهای خود در تولید محصولات سخن می گویند و تمام تلاش خود را بر افزایش قیمت خودرو انجام می‌دهند.
در میان رایزنی خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو بازار خرید و فروش خودرو به استثنای شب عید در رکود به سر می‌برد و نا مشخص بودن قیمت محصولات باعث شده تا تمایل مردم بیشتر به سمت خرید خودروهای کارکرده باشد.
حسینی یکی از فروشندگان اتومبیل در این رابطه به خبرنگار تسنیم، گفت: بازار خرید و فروش خودرو با پایان رسیدن تعطیلات در رکود به سر می برد و معاملات اندکی در آن صورت می گیرد اما نکته قابل توجه در بازار خودرو زمزمه های افزایش قیمت بنزین و تأثیر آن بر قیمت خودرو است.
وی اضافه کرد: البته در کنار این موضوع شایعه‌های افزایش ۲۰ درصدی قیمت خودرو نیز در بازار مطرح است و حتی برخی محقق شدن این شایعه را از سوی شرکت های خودروساز حتمی می‌دانند.
این فعال بازار خرید و فروش خودرو با بیان این که در حال حاضر خودروسازان ۲ درصد افزایش قیمت را به واسطه مالیات بر ارزش افزوده از خریداران دریافت می‌کنند، اظهارداشت: به نظر می رسد بازار خودرو تا پایان فرودین ماه همچنان در رکود به سر برد و احتمالاً در اردیبهشت ماه شاهد تغییرات قیمت انواع محصولات در بازار خواهیم بود.
به گزارش تسنیم، امروز در بازار خریدو فروش خودرو پراید ۱۳۲ مدل SLدوگانه سوز ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ مدل SEبا قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان،پژو پارس سال ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سمند ال ایکس دو گانه سوز ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز با قیمت ۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس یورو ۴ با قیمت ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.