شایعه˝سیندرلا˝به روی صحنه می‌رود؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش ˝سیندرلا˝ به کارگردانی جلال تهرانی، قصه زنی معمولی است که بر پایه شایعه دیگران به سیندرلا تبدیل می‌شود، موضوع اصلی این نمایشنامه شایعه است.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، جلال تهرانی که با تغییر برنامه برای اجرای نمایش “سیندرلا” در تالار اصلی تئاترشهر روبرو شده بود در رابطه با اجرای این اثر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تمرینات نمایش “سیندرلا” را پیگیری می‌کنیم و به نظر می‌آید این اثر نمایشی بلافاصله بعد از عید فطر در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه برود.

تهرانی ادامه داد: بعد از جلسه‌ای که با مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی داشتم قرار شد طبق توافقات قبلی این اثر نمایشی در تاریخ مقرر اجرا شود.

این کارگردان تئاتر بیان کرد: این نمایشنامه مناسبت‌هایی با قصه سیندرلا دارد و قصه زنی معمولی است که بر پایه شایعه دیگران به سیندرلا تبدیل می‌شود، موضوع اصلی این نمایشنامه شایعه است.

تهرانی همچنین از همکاری هنرجویان آموزشگاه مکتب تهران در این نمایش خبر داد.

سال قبل نمایش موفق “به صدای زمین گوش کن” به کارگردانی جلال تهرانی در تالار مولوی به صحنه رفت همچنین نمایشهایی چون “مخزن”، “هی مرد گنده گریه نکن” و “تک سلولیها” از دیگر آثار این نمایشنامهنویس و کارگردان می باشند.

گلاب آدینه که در این نمایش ایفای نقش می‌کند به هنرآنلاین در این باره گفت: این نقش به هیچ یک از کارهای قبلی من شباهتی ندارد؛ نمایش ”سیندرلا” قصه زن بسیار ساده و معمولی است که بر اثر شایعه سازی، به “سیندرلا” تبدیل شده است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.