شایعه رویت حضرت عیسی (ع) و مریم (س) در مالزی +عکس

۲۱ آبان ،

بعضی از بیماران و کارکنان این بیمارستان مدعی می باشند تصویر و یا به عبارتی شبحی منتسب به حضرت مریم (س) را خارج یکی از پنجره های این مرکز پزشکی ملاحظه کردند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، طی روزهای اخیر شایعه ای در شرق آسیا انتشار یافته و خبرها اعلام شده از مالزی حاکی از آن است که تصویری شبیه به حضرت مریم (س) در بیمارستانی در شهر کوالالامپور دیده شده است.

پخش این خبر سبب شده است که صدها مسیحی اهل مالزی و حتی تعدادی از توریستهایی که در این شهر حضور دارند به سمت بیمارستان “سیم داربی” در حومه شهر سرازیر شده و سعی کنند تا از این مکان بازدیدی داشته باشند.

بعضی از بیماران و کارکنان این بیمارستان مدعی می باشند تصویر و یا به عبارتی شبحی منتسب به حضرت مریم (س) را خارج یکی از پنجره های این مرکز پزشکی ملاحظه کردند. بعضی از بیماران مسیحی این مرکز اعلام کردند که حتی شبهی منتسب به حضرت عیسی (ع) را ملاحظه کرده که ثابت نبوده و در کنار این پنجره ها حرکت می کرده است!

بسیاری از مسیحیان و خصوصا کاتولیکها خارج این مرکز جمع شده و به روشن کردن شمع پرداختند. بعضی از مسیحیان حتی از کشور سنگاپور و از فاصله ۳۰۰ کیلومتری به این محل آمده اند.

با این وجود کلیسای کاتولیک مالزی اعلام کرده است که نمی تواند این اتفاق را در حال حاضر تایید کند و باید با شاهدین در مورد این اتفاق صحبت کند. پدر “لارنس اندرو” سردبیر روزنامه کاتولیکهای مالزی در این باره می گوید: شاید این مسئله یک مکاشفه شخصی بوده است که البته بایستی مورد تحقیق قرار گرفته و سپس درباره آن اظهار نظر کرد.

مسیحیان در حدود ۹ درصد از جمعیت ۲۶ میلیونی کشور مالزی را تشکیل می دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.