شایعه قهر جباری در تمرین استقلال

۲۷م اسفند ،

غیبت مجتبی جباری سبب شد تا شایعه قهر وی به سبب پرداخت نشدن مطالباتش در بین تماشاگران شنیده شود. جباری امروز در تمرین غیبت کرد تا بازی کردنش مقابل نفت تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

آفتاب: غیبت مجتبی جباری در تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال سبب شد تا شایعه قهر این بازیکن قوت بگیرد. 

به گزارش تسنیم،تمرین امروز (یکشنبه) استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار فردا مقابل نفت تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت ۱۶ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. 

* در آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار با نفت تهران مجتبی جباری، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، ویسنته‌آرزه، کیانوش رحمتی و میرشاد ماجدی غایب بودند. 

غیبت مجتبی جباری سبب شد تا شایعه قهر وی به سبب پرداخت نشدن مطالباتش در بین تماشاگران شنیده شود. جباری امروز در تمرین غیبت کرد تا بازی کردنش مقابل نفت تهران در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. 

* بازیکنان استقلال از ظهر امروز در هتل المپیک اردو زده و ناهار را آنجا صرف کردند. بازیکنان استقلال از هتل المپیک مستقیما به محل تمرین آمده بودند. 

* یک هوادار کاشانی نقاشی بزرگی از فرهاد مجیدی با خود به کمپ آورده بود که روی آن نوشته شده بود: «فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران». هنگامی که مجیدی با خودروی خود در حال ورود به کمپ بود مقابل نقاشی خود ایستاد و از شخصی که این نقاشی را کشیده بود تشکر کرد اما از آن شخص خواست که نقاشی را وارد کمپ نکند. مجیدی پس از پیاده شدن از ماشین خود روی تابلوی نقاشی خودش امضاء کرد که این موضوع سبب تشویق وی از سوی هواداران استقلال شد. 

* سیدمهدی رحمتی که دیروز به سبب مصدومیت با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود امروز بدون هیچ مشکلی در مراحل آماده سازی تیم حضور یافت. 

* علی حمودی و پژمان منتظری پیش از آغاز تمرین مسابقه پنالتی دادند که در این مسابقه با همدیگر کری بسیاری داشتند. 

* بازیکن استقلال پس از عبور از مانع در دو گروه بزرگ تمرین آقاوسط انجام دادند و سپس در یک نیمه و در قالب دو تیم سرمه‌ای و نارنجی‌رنگ فوتبال بازی کردند. سانتر از جناحین و شوتزنی از دیگر بخش‌های تمرین استقلال بود. 

* در تمرین آقاوسط فرهاد مجیدی با خسرو حیدری شوخی می‌کرد. 

* دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های این تیم تمرینات اختصاصی انجام دادند. 

* شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده در تمرین حاضر بودند. 

* حدود ۴۰ هوادار استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین این تیم بودند. 

* بازیکنان استقلال پس از تمرین بار دیگر راهی هتل المپیک شدند. آخرین دیدار فوتبال لیگ برتر فردا بین تیم‌های استقلال و نفت تهران برگزار خواهد شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.