شایعه مشخص‌شدن کاندیدای نهایی ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان کذب است

۱۶م اسفند ،

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان بعضی شایعات را مبنی بر مشخص شدن کاندیدای نهایی ائتلاف سه‌گانه از هم‌اکنون تکذیب کرد و طرح این شایعات را بداخلاقی سیاسی و انتخاباتی خواند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به این سؤال که بعضی شایعه کرده‌اند که از هم‌اکنون یکی از اعضای ائتلاف سه‌گانه به‌عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف مشخص شده ولی قرار است بعد از عید نام این فرد اعلام شود، تأکید کرد: همان‌طور که قبلاً نیز بارها اعلام شده است، تلاش اعضای ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان این است که در نهایت فردی که شایستگی بیشتر و همچنین قدرت جذب آرای بیشتری داشته باشد از بین خودشان یا از خارج ائتلاف، انتخاب و به مردم معرفی کنند و این موضوع نیز از طریق مکانیزمی صورت خواهد گرفت که مکانیزم سال آینده مشخص خواهد شد.

وی تأکید کرد: بر این اساس، هیچ قول و قراری حتی به‌صورت خصوصی بین اعضای این ائتلاف برای مشخص شدن گزینه نهایی از هم‌اکنون وجود نداشته و این شایعات، مسائل کذبی است که متأسفانه برای تخریب ائتلاف سه‌گانه توسط عده‌ای مطرح می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان افزود: به‌نظر می‌رسد با توجه به اعتبار ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان و همچنین قدرت نفوذ آن در بین اقشار مختلف مردمی سبب شده است که عده‌ای احساس خطر کرده و متأسفانه با رفتارهای دور از اخلاق و آداب سیاسی، به تخریب ائتلاف روی بیاورند.

مظفر در پایان تأکید کرد: هرگونه خبرها رسمی از ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان از طریق ستاد انتخابات این ائتلاف و یا ۳ عضو آن اطلاع‌رسانی خواهد شد و شایعاتی که دربارهٔ این ائتلاف مطرح می‌شود، هیچ‌گونه اعتباری ندارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.