شبکه تلویزیونی کتاب بزودی راه‌اندازی می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

همزمان با برگزاری هفته کتاب؛

دبیر بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی کتاب هم زمان با برگزاری این اتفاق خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ستاد خبری اطلاع‌رسانی هفته کتاب؛ محمد اله‌یاری دبیر، هفته کتاب در چهارمین نشست هم‌اندیشی اعضای این اتفاق گفت: شبکه تلویزیونی کتاب زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پخش برنامه‌هایی با محوریت کتاب و کتابخوانی کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌های کوتاه خبری این شبکه با لوگوی هفته کتاب از شبکه خبر پخش می‌شود تا ساعات تولید برنامه‌های شبکه به حد نصاب برسد و در یک شبکه مستقل به نمایش درآید.

در این نشست همچنین نمایندگانی از خبرگزاری کتاب و رادیو کتاب نیز برای تعامل با اعضای ستاد حضور داشتند. همچنین سازمان انتشار یافتنات جهاد دانشگاهی، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کمیسیون ملی یونسکو و چند نهاد دیگر برنامه‌های خود را در این نشست ارائه دادند.

گفتنی است، چهارمین نشست هم‌اندیشی اعضای بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (۵ آبان ماه) در محل ساختمان فجر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.