شبکه سحر، میزبان عضو مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری، میهمان برنامه این هفته ˝ایران در یک نگاه˝ سیمای اردو شبکه سحر است.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، محسن رخ دوست تهیه کننده برنامه گفت: در این برنامه که دوشنبه ۲۰ خرداد ماه روی آنتن می رود، با حضور دکتر سید محمود علوی به بررسی وقایع اخیر در مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواهیم پرداخت .

وی افزود: “اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات”، “روند مناظره های تلویزیونی کاندیداها”، “مواضع هر یک از کاندیداها در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی”، “علت برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا” از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه است.

پخش گزارشی از گفت و گو با محمود محمدی عراقی کارشناس مسایل سیاسی منطقه پیرامون یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، بخش دیگر برنامه این هفته است.

“این برنامه دوشنبه ها ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده از سیمای اردو پخش می گردد و محمد شرافت و علی عباس رضوی (مجری)، مهسا عربی و مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، محمد عظیم و سید حسن زیدی (گزارشگر)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم (تصویربردار) و فرید ارس خانی (تدوینگر) از جمله عوامل تهیه آن به شمار می روند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.