شبکه سلامت فعالیت رسمی خود رابا هشت ویژه برنامه آغاز می کند

۱۴م آذر ،

مدیرگروه اجتماعی سلامت و خانواده شبکه سلامت گفت : شبکه تلویزیونی سلامت با ۸ ویژه برنامه تولیدی، فعالیت رسمی خود را در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد .

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛دکتر حمید صاحب در گفت‌گو با خبرنگار روابط‌عمومی رسانه ملی گفت : با ایجاد گروه اجتماعی سلامت و خانواده در حال حاضر اتاق فکری را برای طراحی و برنامه‌ریزی ولید برنامه‌های بهداشتی و درمانی تشکیل داده‌ایم و بر همین اساس در نظر داریم که روی موضوعات حقوق و مسئولیت اعضاء خانواده، مهارت‌های زندگی و ارتباط بی‌بندوباری و خانواده و نیز اعتیاد به موارد مخدر تمرکز کنیم .

وی مهارت‌های زندگی نوجوانان از جمله نوجوان و ماهواره، نوجوان و دوست‌یابی، نوجوان و مواد دخانی و اعتیاد و نوجوان و روابط جنسی را اولویت های این شبکه برای تولید برنامه در مرحله اول دانست . دکتر صاحب افزود: در حال حاضر چندین کلیپ انیمیشن با موضوعات سلامت اجتماعی را با همکاری متخصصین، پزشکان و اساتید دانشگاه‌های پزشکی در دست طراحی و تولید داریم که با آغاز به کار رسمی شبکه سلامت از این شبکه پخش خواهد شد .
 
مدیر گروه اجتماعی سلامت و خانواده شبکه تلویزیونی سلامت همچنین با اشاره به این‌که در تولید برنامه‌های بهداشتی و پزشکی در گروه اجتماعی سلامت و خانواده به موضوع خانواده و سلامت تن و روان نگاه ویژه‌ای کرده‌ایم اظهار داشت: در اولین گام تولید ویژه برنامه سلامت ، ویژه برنامه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری سازمان بهزیستی و ناجا، عدالت در سلامت، اقتصاد سلامت، سلامت اجتماعی مثل خشونت، اعتیاد، کودک آزاری را در دستور کار داریم که هم‌اینک این برنامه‌ها در حال پیش‌تولید می باشند  ./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.