شبکه ˝نسیم˝ شهریورماه آغاز به کار می‌کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

معاون سیما در رسانه ملی گفت:پخش آزمایشی شبکه تلویزیونی نسیم اواخر تابستان با ۴ساعت برنامه آغاز خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین؛”علی دارابی” معاون سیما در حاشیه نشست شورای نظارت سازمان صداوسیما با دست اندرکاران و عوامل برنامه‌های رمضانی سیما، دربارهٔ شبکه “نسیم” گفت: این شبکه شادی، نشاط و لبخند را برای خانواده‌ها به ارمغان میاورد .وی افزود : این شبکه در دوره آزمایشی فعالیت خود را با ۴ ساعت برنامه تولیدی آغاز می کند و این ۴ ساعت برنامه در طول شبانه ‌روز تکرار می‌شود و در آینده نزدیک این زمان را به ۲۴ ساعت برنامه متنوع تبدیل خواهیم کرد بطوری که در هر ساعت از شبانه روز مخاطب ، تلویزیون خود را روی این شبکه تنظیم کند لبخندی بر لبانش بنشیند.

ضمن اینکه این شبکه در بعضی مناسبات ویژه برنامه‌های مختلفی خواهد داشت و همین الان بعضی از برنامه‌های این شبکه در مرحله تولید است و کنداکتور خوبی را برای آن طراحی کرده‌ایم و تیزرها و تبلیغات ویژه اطلاع رسانی این شبکه نیز به زودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

علی دارابی افزود: همان‌طور که قبلا اعلام کرده بودم، در معاونت سیما راه‌اندازی بیش از ده‌ شبکه در دستور کار بوده، ما در واقع کار مطالعاتی بیش از ۱۰ شبکه و ۵ کانال را در دستور کار قرار داده‌ایم و وقتی می‌گویم کانال، در حقیقت زیرمجموعه شبکه قرار می‌گیرد .

وی ادامه داد: ما کارهای مطالعاتی آنها را انجام داده‌ایم و بخشی از آنها هم که انجام نداده‌ایم، به خاطر مشکلات مالی است که از این جهت داریم و گرنه بعضی از این شبکه‌ها بر اساس زمان‌بندی زودتر هم باید افتتاح می‌شدند.

معاون سیمای رسانه ملی گفت :بر اساس برنامه‌ای که داریم، تامین و استفاده از آرشیو سازمان صداوسیما و بخش محدودی حدود ۲۰ درصد تولید در این شبکه دیده شده است و بقیه برنامه ها را به صورت تامینی آماده پخش خواهیم کرد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.