شبکه اجتماعی Socl

۱۸م آذر ،

فاوانیوز: شرکت مایکروسافت شبکه اجتماعی خود به نام Socl را افتتاح کرد. این شبکه مدتی بصورت آزمایشی فعالیت میکرد اما هم اکنون بطور رسمی آغاز بکار کرده و بر اساس اعلام این شرکت این شبکه بیشتر برای دانش آموزان و دانشجویان با اهداف علمی طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Computerworld، مدیر آزمایشگاه Fuse شرکت مایکروسافت اعلام کرد ما باز هم در انتظار نطرات کاربران هستیم تا با اعمال تغییرات مورد نظر آنها رضایت کاربران این شبکه را جلب کنیم.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد هدف ما این است که با عضویت در این وب پایگاه اینترنتی از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک به اشخاص اجازه دهیم این وب پایگاه اینترنتی را با دوستان خود نیز شریک شوند و آنها را به این وب پایگاه اینترنتی دعوت کنند تا از این طریق مایکروسافت نیز در میان شبکه های اجتماعی جای خود را پیدا کند.

افراد میتوانند از طریق این وب پایگاه اینترنتی سبک زندگی، موسیقی، لباسها، غذاها، حیوانات و کتابهای مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. مدیر شبکه اجتماعی مایکروسافت اعلام کرد ایجاد شبکه های اجتماعی تازه، به تنهایی برای جدب مخاطب کافی نیست اما اگر شبکه اجتماعی ویژگی خاصی داشته باشد و مانند شبکه اجتماعی مایکروسافت بیشتر به تصویر وابسته باشد و اشخاص عکسها و تصاویر مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند قطعاٌ با استقبال مواجه خواهد شد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.