شبکه دو به صورت ویژه به انتخابات پرداخت/حمایت پنج‌هزار فرستنده

علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو درباره حضور پررنگ این شبکه در انتخابات به خبرنگار مهر گفت: اهمیت بحث انتخابات از جهات گوناگون قابل بررسی است. از سوی دیگر امسال طبق تصمیم معاونت سیما شبکه دو قرار شد به‌عنوان یک شبکه سراسری به شکل ویژه به موضوع انتخابات بپردازد.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل قریب پنج هزار فرستنده، شبکه دو را حمایت کردند و با ارتباط برقرار کردن با ۱۸ استان که انتخابات‌شان به مرحله دوم رسیده بود، سعی کردیم گزارش‌های متنوعی را پخش کنیم و حضور پرشور مردم را انعکاس بدهیم.

مدیر شبکه دو اشاره کرد: در واقع شبکه دو به شکل ویژه جریان‌سازی کرد. از سوی دیگر با توجه به نمایندگانی که باید از تهران راهی مجلس می‌شدند، به همین دلیل شبکه تهران هم بنا به ماموریتش به شکل ویژه به انتخابات پرداخت. البته این طور نبود که بقیه شبکه‌ها گزارش‌هایی در ارتباط با انتخابات نداشته باشند، بلکه همه شبکه طبق ماموریتشان عمل کردند.

بخشی‌زاده یادآور شد: به همین دلیل از میان شبکه یک، دو و سه قرار شد شبکه دو به شکل ویژه به انتخابات بپردازد.

این مدیر درباره اینکه آیا شبکه دو توانسته حق مطلب را ادا کند، گفت: اینکه توانسته‌ایم حق مطلب را ادا کنیم یا نه؟ بستگی به قضاوت مردم دارد. ما به‌عنوان شبکه کودک و خانواده تلاش خود را طبق شعار که شبکه زندگی هستیم، انجام داده‌ایم. به همین دلیل پخش گزارش‌های انتخاباتی هیچ تناقضی با ماموریتی که برای این شبکه تعریف شده، ندارد؛ چرا که شبکه دو شبکه زندگی است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.