شبکه سحر ˝ راه بهشت ˝ را به آذری زبان ها نشان می دهد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم سینمایی ˝ راه بهشت ˝ که از تولیدات شبکه سحر در سال ۱۳۹۰ است، برای پخش از این شبکه به آذری دوبله شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، فیلم سینمایی ” راه بهشت ” به مدیریت دوبلاژ امین عباس اف برای پخش از سیمای آذری این شبکه به آذری دوبله شده است.

فیلم سینمایی ” راه بهشت ” که بر اساس ترجمه ای از الشاد قربان اف به آذری برگردانده شده است، صدابرداری آن توسط ناظق شاکر علی اف صورت گرفته است.

الشن رستم اف، کاظم عبدالله اف، گلنار زلال اوا، نصیبه ملک اف، قدیر میرزا، روشن محمدلی، وصال زالیق اوغلو و … جمعی از صداپیشگان و بازیگران مطرح جمهوری آذربایجان می باشند، که در این فیلم سینمایی به گویندگی پرداخته اند.

فیلم سینمایی ” راه بهشت ” را مهدی صباغ زاده برای شبکه سحر کارگردانی و تدوین کرده و تهیه کننده آن محمدتقی انصاری است که فیلمنامه ” راه بهشت ” را نیز نوشته است.

” راه بهشت ” داستان ” مصعب بن عمیر ” صحابی والا قدر پیامبر گرامی اسلام (ص) است. آشنایی اشراف زاده زیبا و محبوب مکه با تعالیم آسمانی محمد (ص) راه او را از زمین مکه به آسمان بهشت می گشاید و …

امین زندگانی، نسرین مقانلو، رضا رویگری، الهام حمیدی، رامتین خداپناهی، سید جواد طاهری، حسن اسدی، کامیار شکیبایی، اصغر نیکخواه، کاظم افرندنیا، عزیز هنرآموز و مریم طالبی بازیگرانی می باشند که در این پروژه سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی ” راه بهشت ” که در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به آذری دوبله شده به مدت ۹۰ دقیقه برای پخش از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر آماده است.

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.