شبکه سه علی ضیاء را به احسان علیخانی ترجیح داد!

 جنگ گفت‌و‌گو محور شبکه سوم سیما ویژه پخش در ماه مبارک رمضان امسال در نبود احسان علیخانی با حاشیه‌های متعددی همراه شده است. 

 شبکه سوم سیما در ماه رمضان برنامه «با اجازه خدا» را به جای «ماه عسل» روی آنتن خواهد برد.

شبکه سه که پیش از این در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی را در حال پخش داشت، قصد دارد این برنامه را در سال جاری با تغییراتی گسترده روی آنتن ببرد. 

 «با اجازه خدا» نام جدید این برنامه خواهد بود که با اجرای علی ضیاء در غیبت اجباری «ماه عسل» علیخانی، در باکس پیش از اذان برای جذب مخاطبان روزه دار تلاش خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که نام ماه عسل به عنوان یک برند پرمخاطب و محبوب سال هاست بینندگان ثابت خود را حفظ کرده است. در صورتی که تغییر نام برنامه قطعاً می‌تواند بدون تغییر نام از ریزش مخاطبان برنامه جلوگیری کنند، اما احتمالاً کنار گذاشتن علیخانی سبب شده ترجیح دهند نام برنامه را نیز ناگزیر عوض کنند.

این برنامه برخلاف «ماه عسل» فضایی شاد خواهد داشت و آیتم‌های آن نیز همچنان به دلیل عدم انتخاب تهیه کننده در دست بررسی است.

با توجه به فضای شاد برنامه «نیمروز»، علی ضیاء این انتظار از برنامه مناسبتی ماه رمضان نیز می‌رود که فضای آن تغییر زیادی داشته باشد. 

 علی ضیاء در حال حاضر برای قبول اجرای این برنامه تحت فشار قرار گرفته و مشکلاتی را در قبول اجرای برنامه پیش روی خود می‌بیند. گروه تولید این برنامه قصد دارد ترانه تیتراژ آغازین برنامه را به عهده بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی را به طور مشترک به محسن یگانه و محسن چاووشی بگذارند و حتی مذاکراتی نیز با این خوانندگان داشته‌اند.

در طول اجرای برنامه نیز قرار است چند کشور اسلامی از جمله تاجیکستان و… با امضای قراردادی با شبکه سوم سیما لحظاتی از برنامه «با اجازه خدا» را پخش کنند و شبکه سه نیز قسمت‌هایی از برنامه‌های این شبکه‌ها را پوشش دهد.

همچنین قرار است یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به مدت ۳۰ شب مناجات خوانی این برنامه را برعهده بگیرد.

برخی از مهمانان نیز از بازیگران و چهره‌های مطرح و افراد معمولی و خاص انتخاب می‌شوند، با این حال موضوع گفتمان برنامه برای تمام این مهمانان مشترک خواهد بود.

ضمن اینکه دکور برنامه نیز فضایی متفاوت دارد و در دست ساخت است.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. ehsan alikhani:

    احسان من یک پارچه اقاست از بهتر ندیدم درضمن خیلی مومنه تقریبا یک جورایی میشناسیمش

  2. honey:

    اه اه خانم محمدی بد سلیقه علی ضیا خیلی ویشیله در ضمن قیافه هم نداره حیفه احسان نیست خیلی مسلطه به کارش تازه به دوران رسیده نیست

  3. فاطمه محمدی ساری:

    خیلی با مزست و من عاشقشم.کلا خیلی مسخره بازی در میاره الهی قربونش برم.

    • صبا:

      با سلام به این دوست خوبم و عاقل خودم.عزیزم من هم همینطور البته اکه بعضى از ادم هاى نفهم و بیشعورى مثل طرفدارهاى بی نزاکت و بی ادب بعضى ها که نمى خواهم بشت سر ما طرفداران اقاى ضیا بحرفن که طرفدار هاى اقا على بی ادب تشریف دارن و فردا خدای ناکرده زبونم لال اقا على ضیا که الاهى خودم یه تنه غصه هاش رو بربر کنم ناراحت بشن.ختم کلوم الاهى خدا اعمالشون رو جلوی روشون بزاره.

  4. فاطمه محمدی ساری:

    علی ضیا عالیه در حدی که من تمام مجله ها/عکساو کلیپاشو دارم .من ازطرفدارای پایه و ثابت دادا هستم.ایشالا که همیشه ببینیمش.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.