شبکه علمی متخصصان رونمایی شد

“شبکه علمی متخصصان” امروز با حضور وحید احمدی، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و اکرم قدیمی، رئیس کرسی یونسکو در ترویج علم و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رونمایی شد. 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امروز در نخستین رویداد گفتمان پیشرو علمی با موضوع ایده‌ها و تجربه‌های زنان در علم و فناوری که همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر و روز جهانی زنان و دختران در علم از سوی کرسی ترویج علم یونسکو در دانشگاه الزهرا برگزار شد، به طور رسمی از شبکه علمی متخصصان رونمایی شد. 

این شبکه شناخت جامعه و دقیق از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور به خصوص شناخت ظرفیت متخصصین، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی ارائه می‌کند. 

در همین راستا مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان بازی فکری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد بانک اطلاعاتی از اعضای هیئت علمی پژوهشگران و نخبگان، شبکه علمی متخصصان را طراحی کرده و امیدوار است که همه اعضای هیئت علمی و پژوهشگران به این شبکه بپیوندند و اطلاعات خود را در آن بارگذاری کنند. 

وحید احمدی، رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور نیز در جریان این رونمایی گفت: نداشتن چنین شبکه‌ای یکی از خلاهایی بوده که تاکنون ما داشته‌ایم، البته در سطح بین‌المللی شبکه‌هایی همچون LinkedIn مطرح هستند؛ اما در شبکه علمی متخصصان بیشتر جنبه بومی اطلاعات تخصصی مدیریتی و سوابق کاری افراد مطرح است. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.