شبکه فرهنگ صدای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۴:۰۴:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

=خبرگزاری آریا- شبکه فرهنگ همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، استودیو سیار خود را در مصلی امام خمینی ( ره )مستقر می کند تا صدای یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور باشد .
به گزارش خبرگزاری آریا، ویژه برنامه “صدای کتاب “با رویکرد اطلاع رسانی و نقد و بررسی وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران ، طی روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱  پخش خواهد شد تا عموم مخاطبان فرهیخته شبکه فرهنگ در جریان کم و کیف نمایشگاه کتاب  بیست و پنجم قراربگیرند.
گروه هنر شبکه فرهنگ متولی ساخت این ویژه برنامه است و بخشهای مختلفی را تهیه و تدارک دیده است که از آن جمله باید به گفتگو با پدید آوردندگان کتاب و پدیدآورندگان نمایشگاه کتاب ، همچنین مصاحبه با شورای سیاستگذاری کتاب و اعضا اتحادیه ناشران کتاب اشاره کرد .
بخشهای گزارشی ، نمایش طنز و انعکاس اخبار نشست های ساری اهل اقلم دیگر بخشهای برنامه ، صدای کتاب ، را تشکیل می دهد .
ابتکار شبکه فرهنگ در نمایشگاه کتاب امسال ، توزیع برگه های نظر سنجی میان بازدید کنندگان نمایشگاه است تا بدین ترتیب در فضایی فرهنگی به رصد و گردآوری آراء مخاطبان خود در خصوص کیفیت و رتبه بندی محتوایی برنامه های شبکه فرهنگ بپردازد. این مهم به اهتمام دفتر طرح و برنامه ، دفتر اطلاعات و برنامه ریزی و روابط عمومی فرهنگ اجرا و بررسی خواهد شد .
مدیران و برنامه سازان شبکه فرهنگ در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در غرفه ویژه برنامه  صدای کتاب حضور خواهند یافت تا از نزدیک با مخاطبان رادیو به گفتگو تبادل نظر بپردازند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۶۰۴۴۴۶۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.