شبکه ملی اطلاعات به زودی مصوب و راه‌اندازی می‌شود

۹۱/۰۷/۱۲ – ۱۴:۱۵

شماره: ۰۷۱۲۰۰۰۷۷۹

نسخه چاپیارسال به دوستان

دبیر شورای عالی فضای مجازی/۲

شبکه ملی اطلاعات به زودی مصوب و راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: شبکه ملی اطلاعات در جلسات شورای عالی فضای مجازی بررسی و به زودی مصوب و راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: شبکه ملی اطلاعات به زودی مصوب و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، مهدی اخوان ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اولین وظیفه‌ای که بر عهده شورای عالی فضای مجازی است، راه‌اندازی مرکز ملی فضای مجازی به عنوان نهادی اجرایی و نظارتی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مقدماتی شورای عالی فضای مجازی به اتمام رسیده است، گفت: چندهفته‌ای است که شورای عالی فضای مجازی به فعالیت‌های اجرایی وارده شده و اولین موضوعی که در دستور کار شورا قرار گرفته است، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: جلسات مستمری در این زمینه تاکنون برگزار شده و امیدواریم به زودی این شبکه تا یک ماه آینده مصوب و اجرایی شود.

اخوان اضافه کرد: همچنین تصمیماتی که در این شورا اتخاذ می‌شود مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و اگر در زمینه اطلاع رسانی کوتاهی وجود داشته از طرف بنده است.

وی با اشاره به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: مرکز رسانه‌های دیجیتال به عنوان پیشانی و ویترین مرکز ملی فضای مجازی خواهد بود و برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/

 

اخبارمرتبط :


Fars News Agency

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.