شبکه یک ˝آقا مدیر˝را عید فطر پخش می‌کند

تصویربرداری فیلم تلویزیونی ˝آقا مدیر˝به کارگردانی سید وحید حسینی که برای پخش از شبکه یک سیما در عید فطر در نظر گرفته شده، به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران،  تصویربرداری «آقا مدیر» که تهیه‌کنندگی آن بر عهده مجید عباسی و مهدی قریشی است، پس از ۲۱ جلسه روز جمعه، ۱۴ تیر ماه به پایان رسید.

 در آخرین جلسه تصویربرداری این فیلم که در مجتمع فنی تهران واقع در سعادت‌آباد به عنوان لوکیشن دانشگاهی انجام شد، اشکان اشتیاق در نقش شهرام و امیر غفارمنش در نقش بهرام که برادر می باشند بازی داشتند.

در این سکانس بهرام برای خواستگاری از یکی از همکلاسی‌های شهرام به دانشگاه آمده است.

در ادامه تصویربرداری تله‌فیلم «آقا مدیر» با گرفتن چند پلان باقی مانده با بازی اشکان اشتیاق به پایان رسید تا با طی کردن مراحل فنی برای پخش در روز مبارک عید فطر آماده شود.

عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از:

نویسندگان: زهرا خمسه – سید وحید حسینی

بازیگران: مهران رجبی – امیر غفار منش –اشکان اشتیاق – عباس جمشیدی – محمد رضا حقگو – مهران رنجبر – میثاق جمشیدی – حلیمه سعیدی – نسیم افشار و …

ناظرکیفی: شایسته شوشتریان،دستیار کارگردان و بر نامه ریز: پرنیا کاظمی پور،منشی صحنه : آزاده جهانبخش،تصویربردار:فرشید رسولی،تدوین: کامران،جاهدی،صدابردار: ناصر انتظاری،طراح صحنه و لباس: محسن غلامی،طراح چهره پردازی: اشکان عسگری،مدیر تولید: سعید صالحی، تدارکات: شهداد ضرقامی زاده، دستیار تهیه: زهرا آبشاری، روابط عمومی: بهناز وفایی وحدت، عکاس: مهسا طیب طاهر.

داستان این فیلم حکایت از احمد یاوری نماینده‌ای از نسل قبل است که به سفارش دوست گرمابه و گلستان اسماعیل فتوحی وارد خانه پوریا پسر اسماعیل می گردد خانه ای اشفته با جوانانی با گره های کور در زندگی شخصی. یاوری که همه او را آقا مدیر می‌شناسند به کمک فتوحی سعی در رفع مشکلات جوانان دارد هر چند در این راه مقاومت بچه ها که به زندگی بی نظم خود عادت کرده اند قصه را دچار افت و خیزهایی می‌کند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.